;
coinex

عرضه اولیه فرابورس 12 مهر 1401

در ادامه عرضه‌ اولیه‌های سال 1401 در فرابورس، اخیرا اطلاعاتی از عرضه اولیه شرکت طوبی منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر درباره عرضه اولیه فرابورس 12 مهر 1401 با ما باشید.

بنابر اعلام سازمان بورس، 600 میلیون سهم از شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی برای اولین بار بعد از پذیرش در فرابورس ایران در نماد معاملاتی وطوبی به روش حراج عرضه اولیه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شروط جدید خرید خودرو از بورس توسط بورس کالا اعلام شد

عرضه اولیه فرابورس 12 مهر 1401

مدیریت بازار فرابورس ایران روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پیرو اطلاعیه شماره 4296/الف/01 مورخ 09/07/1401 این شرکت، فردا(سه‌شنبه، 12 مهر) تعداد 600 میلیون سهم از سهام شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار اول فرابورس ایران در نماد معاملاتی (وطوبی1) به روش حراج به سرمایه‌گذاران واجد شرایط، عرضه می‌شود.

عرضه اولیه فرابورس 12 مهر 1401

درباره شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی باید گفت که این شرکت در اسفندماه سال 1394 در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شده و سال مالی این مجموعه نیز پایان اسفند ماه است. حوزه اصلی فعالیت اقتصاد شهر طوبی، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار پذیرفته شده در بازار سرمایه و آخرین سرمایه وطوبی 300 میلیارد تومان است.

این شرکت متعلق به هولدینگ میلاد شهر و وابسته به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است که هدف از تاسیس آن نیز مشارکت در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در آن درراستای ایجاد یک درآمد پایدار و مستمر برای بازپرداخت مستمری بازنشستگان تحت پوشش سازمان بازنشستگی شهرداری است. همچنین 99.9 درصد سهام این شرکت متعلق به سرمایه‌گذاری میلاد شهر به‌عنوان سهامدار عمده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه اولیه فرابورس 12 مهر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر