;
coinex

تهدید فعالان فضای مجازی توسط رئیس قوه قضاییه ؛ افراد مسئول اظهارات خود در فضای مجازی هستند!

کانال تلگرامی انتخاب در گزارشی خبر از تهدید فعالان فضای مجازی توسط رئیس قوه قضاییه داده است.

کانال تلگرامی انتخاب از قول حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران نوشته: «افراد در برابر آنچه در فضای مجازی می‌گویند مسئولند و باید پاسخگو باشند».

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری با توکن مهسا امینی ؛ مراقب باشید [مصاحبه اختصاصی تکراتو با عباس آشتیانی]

تهدید فعالان فضای مجازی توسط رئیس قوه قضاییه

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز دوشنبه 11 مهر 1401 در سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه گفت:

از دشمن توقع و انتظاری جز دشمنی و توطئه‌چینی برای تهدید امنیت مردم ما نمی‌رود، به آن دسته از افرادی در داخل که بخواهند با فعل و قول و از طریق صفحات مجازی خود بر تحریکات بیفزایند گوشزد کرد که با آشکار شدن صحنه و عیان شدن توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها برای تهدید امنیت مردم ایران، دیگر هیچ عذری از آنها پذیرفته نیست.

تهدید فعالان فضای مجازی توسط رئیس قوه قضاییه ؛ افراد مسئول اظهارات خود در فضای مجازی هستند!

با توجه این اظهارات عالی‌ترین مقام قضایی در ایران، باید دید که آیا قوه قضاییه برنامه‌ای برای برخورد با افرادی که از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آنلاین اقدام به انتشار اخبار و شایعات مختلف کرده‌اند دارد یا نه؟ و اساسا روش شناسایی مجرمان مجازی چگونه است؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تهدید فعالان فضای مجازی توسط رئیس قوه قضاییه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    تلگرام فیلتره. از نظر قانونی شما مجرم هستید حاج آقا

    پاسخ

    آقای رئیسی که وعده اقتصاد خوب رو داد مسؤل حرفای خودش نیست؟
    آقای رئیسی که فرمودند فقط ۴ قلم جنس گرون میشن ولی همه اجناس وحشتناک گرون شدن و هنوزم در حال گرون تر شدن هستند چی؟ نباید مسؤل حرفهای خودش باشه؟
    راستی اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی چی شد؟ براش متهم پیدا نشد؟ چرا دیگه اسمی ازش نیست؟
    راستی چرا اینقدر شما از فضای مجازی میترسین؟
    اگر شما حرف برا گفتن داشتین و بر حق بودین، نه تنها از فضای مجازی نمیترسیدین ، بلکه برای اثبات حقانیت ازش استفاده میکردین. اما افسوس که فقط طبل تو خالی بیش نیستین.
    بیچاره مردم….

    پاسخ

    احسنت درود بر شرفت

    پاسخ

    انسان اگر خالص و راستگو و درستکار باشد فضای مجازی را تهدید نمی بیند پس مشکل جای دیگریست که تهدید لازم است ، در این نظام اگر کسی از مسئولی که کار خلاف میکند فیلم بگیرد بجای برخورد با مسئول با فیلم بردار برخورد میشود ، این نشان دهنده همه ان چیزیست که در جریان است

    پاسخ

    چرا خودتون هرچرندی چه ازتریبون صداوسیما چه از فضای مجازی میگید ولی نوبت به مردم عادی که میشه خط و نشان می‌کشید یا میترسید و ریگی به کفشتونه یا …..

    پاسخ

    خب چرا نمیزارید مردم حرفشون رو بزنن. از چی میترسین. مگه به خودتون شک دارید.

    پاسخ

    درود بشرفت ناموسا گل گفتی

    پاسخ

    مردم عادی تو فضای مجازی مسئول حرفایی که میزنن هستن ولی 300 تا مسئول توی دنیای واقعی هیچ مسئولیتی در قبال حرفایی که میزنن ، ندارن . چه دروغ بگن ، چه اختلاس بکنن چه اینکه حرفی بزنن و بهش عمل نکنن ، هیچ گناهی به گردنشون نیست و به هیچکس پاسخگو نیستن .
    حالا شما بشین و ملت رو بترسون !

    پاسخ

    اگه مرد هستید و واقعا مسلمان با اختلاسگران برخورد کنید قوه قضاییه خیلی وقته از عدالت دور شده

    پاسخ

    بله ،کاملا درست و ب جا هست
    چون عده ای دایم دز فضای مجازی ،اقدام ب خودوتحقیری ، عوام فریبی ، پخش اخبار دشمن ، و نوعی هم هست ک بعضی توقع زیاد خواهی را دارند ک باید شناسایی و تذکر بگیرند

    پاسخ

    جناب آقای اژه ای انتظار داریم به پرونده سرقت مسلحانه سال ۹۸ از ۲۶ خانوار ماکو از استان آذربایجان غربی که در هاله ابهام است ورود کنید لطفاً

    پاسخ

    کار حضرات فقط تحدید است و بس ان موضوع به ایشان ربطی ندارد

    پاسخ

    عالیات افرادی بدون فهم سیاسی وبعضا کم سواد موجب برانگیخته شدن احساسات جوانان شده وبعضی مهره وعامل بیگانگان وبعضی ناخواسته به اجنوی خدمت وموجب تهذیب وقتل و،،،میشوند باید بازخواست شوند من خودم منتقدعدم برخورد با اختلاصگر ومسیولینی که فرزندانشان در اوروپا و،،،،

    پاسخ

    تهدید نشانه ترسه….قوه قضائیه اگه عرضه داره اختلاسگران بگیره و مجازات کنه…شما با عدالت عمل کن جامعه اصلاح میشه ولی با تهدید هیچ کاری پیش نمیره

    پاسخ

    باید باقاطعیت برخپرد کند

    پاسخ