بهترین انیمه های شبیه Spy X Family ؛ 10 انیمه محبوب اکشن کمدی

فصل اول Spy X Family به محبوبیت زیادی رسید و بسیاری منتظر فصل جدید این انیمه هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های شبیه Spy X Family آشنا شوید.

Spy x Family اخیراً بسیار محبوب شده است، و این به لطف اکشن جاسوسی هیجان‌انگیز و کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2022 + 2021) خانوادگی فوق‌العاده زیبا آن است. خانواده Forger قلب طرفداران انیمه را در همه جا تسخیر کرده‌اند. این یک مسئله کاملا جا افتاده است که انیمه یک رسانه شگفت انگیز برای ژانر کمدی اکشن (بهترین انیمه های اکشن ، رزمی و شمشیری جدید) می‌باشد.

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

10 انیمه محبوب اکشن کمدی

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Spy X Family را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

خیلی قبل‌تر از انیمه Spy x Family، صدها انیمه خنده‌دار وجود داشته است که مرز بین اکشن و کمدی را طی کرده‌اند. بسیاری از انیمه‌هایی که اکشن کمدی هستند تواتسته‌اند به محبوبیت زیادی برسند. اگر به دلیل حضور برخی از این انیمه‌ها در دنیای رسانه نبود، انیمه Spy X Family محبوبیت امروزی خود را نداشت. پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه شبیه Spy X Family آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های مشابه به Spy X Family بپردازیم.

Lupin The Third

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

لوپین سوم یک انیمه کمدی اکشن-ماجراجویی کلاسیک است که بر نوادگان مستقیم دزد افسانه‌ای آرسن لوپین، که لوپین نیز نام دارد، تمرکز می‌کند. او همراه با دوستان خود با نام‌های دایسوکه جیگن، گومون ایشیکاوا و فوجیکو ماین دست به دزدی‌های کاملا دیوانه می‌رند.

این انیمه از طریق جاسوسی بسیار شبیه به Spy x Family می‌باشد. شخصیت‌های آن همگی کهنه‌سربازان باتجربه هستند و با این حال هنوز درگیر حوادث ناگوار خنده‌دار زیادی می‌شوند. علیرغم آن، آنها می‌توانند زمانی که داستان نیاز به لحظات جدی می‌شود جدی شوند و لحن را کاملاً متعادل کنند. لوپین سوم یکی از محبوب ترین انیمه های شبیه Spy X Family است.

The Devil Is A Part-Timer

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

پس از اینکه یک جنگ بزرگ بین شیاطین و انسان‌ها در نهایت با گیر افتادن پادشاه شیطان در قلعه‌اش به پایان می‌رسد، او از طریق یک پورتال جادویی با ژنرال مورد اعتماد خود فرار می‌کند تا از قهرمان دوری کند. از سوی دیگر، آنها خود را در ژاپن امروزی می‌بینند که از قدرت خود بی‌بهره‌اند.

بدون قدرت، این دو خود را فقیر می‌بینند و مجبور می‌شوند در “MgRonald’s” کار کنند تا زندگی خود را تامین کنند. این مجموعه اکشن فانتزی را با جنجال‌های دنیوی تکه‌ای از زندگی (بهترین انیمه های Slice Of Life) ترکیب می‌کند و تجربه کارگری در فست‌فود را به طرزی دوست‌داشتنی تقلید می‌کند. The Devil Is A Part-Timer به دلیل شخصیت‌نویسی عالی و همچنین صداپیشگان عالی بازیگرانش به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد.

Baccano

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

در دوران ممنوعیت، دزدان، مافیوها، تروریست‌ها و جاسوسان فراوانند. در این رشته از توطئه و دسیسه مرگبار، سه داستان، یک مافیوز در حال ظهور، یک فرقه دیوانه و زنی که در جستجوی برادرش است، به روش‌های کاملاً غیرمنتظره‌ای با هم تلاقی می‌کنند.

این مجموعه شباهت‌هایی به Spy x Family از نظر زیبایی‌شناسی بخش‌های زندگی به همراه جاسوس‌ها، و همچنین زیبایی‌شناسی اوایل قرن بیستم دارد. “قهرمانان” در اینجا از نظر اخلاقی خاکستری هستند، اما اهداف اصیلتری نسبت به دشمنانی دارند که در برابر آنها قرار دارند. با این وجود، تبهکاران Baccano به طرز شگفت انگیزی خنده‌دار هستند.

Hinamatsuri

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

هیناماتسوری داستانی در مورد یاکوزاهای عجیب و غریب احمقانه و دختران عجیب و غریب با قدرت‌های ماوراطبیعی است. پس از اینکه یک پیله فلزی به یک آپارتمان یاکوزا می‌افتد، دختر کوچکی به نام هینا را آشکار می‌شود. بر خلاف میل او، این یاکوزا اکنون پدرخوانده هینا تنبل است، اگرچه او به زودی نشان می‌دهد که قدرت ماوراطبیعی بسیار قوی دارد.

بسیار شبیه به Spy x Family، بسیاری از کمدی‌های هیناماتسوری از تضادها ناشی می‌شود. خنده‌دار است که ببینیم یاکوزاهای سرسخت در حال بازی کردن با دخترانشان هستند. این که می‌بینیم کودک‌های قدرتمند به سختی قادر به ریاضیات اولیه هستند نیز بسیار سرگرم کننده است. همانطور که افراد عجیب و غریب بیشتری در داستان ظاهر می‌شوند، طرح داستان نیز چرخش‌های آخرالزمانی (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های آخرالزمانی) عجیبی پیدا می‌کند.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

Fullmetal Alchemist: Brotherhood تا حد زیادی از همان نسخه قبلی خود پیروی می‌کند. به جای یک دنباله، می‌توان Fullmetal Alchemist: Brotherhood را به عنوان یک اسپین‌آف با روایت دقیق‌تر مانگا در نظر گرفت. در حالی که برادران الریک هنوز قهرمان داستان هستند، پایان با دنبال کردن مانگا یک چرخش بسیار غم‌انگیز به خود می‌گیرد.

اپیزودهای ابتدایی احتمالاً فاقد تعلیق هستند زیرا تا حد زیادی شبیه کیمیاگر فول متال سال 2003 هستند. با این حال، این انیمه به آرامی به سمت مناطق ناشناخته برای طرفداران انیمه می‌رود. صحنه‌های اکشن با اکتان بالا نیز مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood یک شباهت بزرگ به Spy x Family دارد. هر دو بر درگیری بین کشورهای همسایه تمرکز می‌کنند و شخصیت‌های اصلی کلید تضمین صلح بین آن‌ها هستند. علاوه بر این، هر دوی آنها به هزینه قهرمانان کوتاه قد خود، صحنه‌های کمدی زیادی دارند.

Katekyo Hitman Reborn

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family

Katekyo Hitman Reborn پسر جوانی را دنبال می‌کند که توسط همسالانش تحقیر شده است. او که “از همه لحاظ بازنده” در نظر گرفته می‌شود، تحت فشارهای دوران دبیرستان (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) می‌باشد. با این حال، یک روز به او فاش می‌شود که او وارث یک خانواده مافیایی توسط یک نوزاد سخنگو است، و او باید هر چه سریعتر آموزش خود را آغاز کند.

این سریال مانند Spy x Family ترکیبی عالی از اکشن و کمدی دارد. در بین ماموریت‌های هیتمن با اکتان بالا، جنبه‌ای از زندگی وجود دارد که شخصیت‌ها را انسانی می‌کند. تضاد بین جنبه‌ی سرد و باحالشان چیزی است که شخصیت‌های اکشن کمدی را بسیار دوست‌داشتنی می‌کند.

Assassination Classroom

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family, محبوب ترین انیمه های شبیه Spy X Family

پس از اینکه ماه به طور مرموزی تکه بزرگی از آن منفجر شد، هیولایی که این کار را انجام داد، یک درخواست می‌کند. او می‌خواهد به یک کلاس فارغ التحصیلی از کودکان آموزش دهد که چگونه او را بکشند. اگر آنها موفق نشوند، او در ماه مارس سال آینده دنیا را به پایان خواهد رساند.

شباهت‌ها به Spy x Family البته با قاتلان شروع می‌شود. دنیای اموات جنایتکار و سازمان‌های دولتی بسیاری از آنتاگونیست‌های رنگارنگ را ارائه می‌دهند. شخصیت‌های Assassination Classroom مانند Spy x Family، علیرغم توانایی‌های مرگبارشان، به طرز شگفت‌انگیزی عجیب و دوست‌داشتنی هستند. Assassination Classroom یکی از بهترین انیمه های شبیه جاسوس X خانواده است.

The Disastrous Life Of Saiki K

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family, بهترین انیمه های شبیه جاسوس X خانواده

The Disastrous Life of Saiki داستان یک پسر دبیرستانی کاملا معمولی را روایت می‌کند. خوب، حداقل این چیزی است که سایکی می‌خواهد شما فکر کنید. در حقیقت، او یک نوجوان فوق‌العاده قدرتمند است و اگر دوست داشت می‌توانست در چند روز به تمام بشریت پایان دهد.
خوشبختانه، او بیش از حد مشغول است که می‌خواهد یک زندگی عادی داشته باشد و پودینگ بخورد. سایکی نیز مانند آنیا فورگر تمام تلاش خود را می‌کند تا قدرت خود را از اطرافیانش پنهان کند. برخلاف آنیا، خانواده‌اش دقیقاً می‌دانند که او چه توانایی‌هایی دارد. با این حال، این رفتار آنها با او را تغییر نمی‌دهد، که برای این نوع داستان‌ها شاداب است.

Mob Psycho 100

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family, بهترین انیمه شبیه Spy X Family

Kageyama Shigeo از Mob Psycho 100 یک دانش آموز قدرتمند کلاس هشتم است که نمی‌خواهد از قدرت خود برای توجه ناخواسته‌ای که می‌تواند برای او به ارمغان بیاورد استفاده کند. در عوض، تنها اولویت او دوستی با دختری است که او آن را دوست دارد. اما مشکلات دردسر‌ساز او را از زندگی یک نوجوان معمولی کاملا دور می‌کند.

شیگو که با نام موب نیز شناخته می‌شود، شخصیتی غیرمتعارف را به وجود می‌آورد، زیرا برخلاف سایر قهرمان‌های شونن، قدرت‌هایش او را سرگرم نمی‌کنند. به این ترتیب، رفتار مرده او شبیه سایتاما از انیمه One Punch Man است. در واقع، Mob Psycho 100 و One Punch Man هر دو اثر نویسنده وب کامیک، ONE می‌باشد.

Mob Psycho 100 دارای برند نمادین کمدی عجیب و غریب ONE است. شخصیت‌های غیر از Mob همگی پر سر و صدا هستند و شکست قریب‌الوقوع Mob از آنها را بسیار رضایت‌بخش‌تر می‌کنند. با توجه به اینکه فصل سوم به زودی منتشر می‌شود، طرفداران برای بازگشت این انیمه اکشن-کمدی هیجان زده هستند.

Gintama

بهترین انیمه های شبیه Spy X Family
بهترین انیمه های شبیه Spy X Family, بهترین انیمه های مشابه به Spy X Family

ادو شهری است که در سراسر کشور نشاط و جاه طلبی سامورایی‌ها را در خود جای داده است. با این حال، پس از تسلیم شدن ژاپن فئودالی به بیگانگان قدرتمند معروف به “آمانتو”، این آرزوها اکنون دست نیافتنی به نظر می‌رسد. با بازسازی حکومت شوگانی که زمانی پرنفوذ بود، به عنوان یک دولت دست نشانده، قانون جدیدی تصویب شد که فوراً همه شمشیرها را در ملاء عام ممنوع می‌کند.

اینجاست که گینتوکی ساکاتا وارد می‌شود، مردی با موهای نقره‌ای عجیب و غریب که همیشه یک شمشیر چوبی را با خود حمل می‌کند و با وجود ممنوعیت، لقب خود را به عنوان یک سامورایی حفظ می‌کند. به عنوان بنیانگذار Yorozuya، یک تجارت کوچک برای مشاغل عجیب و غریب، گینتوکی اغلب برای کمک به افراد دیگر تلاش می‌کند؛ البته معمولاً به روش‌های نسبتاً عجیب و غیرقابل پیش بینی.

Gintama همانطور که شبیه به هر انیمه اکشن کمدی است شبیه به انیمه Spy x Family می‌باشد. این انیمه آنقدر طولانی اجرا شد و جوک‌های زیادی به راه انداخت که شباهت‌ها اجتناب ناپذیر بود. با این حال، این سریال موفق می‌شود درام جدی را بدون احساس اجبار خنده‌دار کند. این وضعیت آن را به عنوان یکی از نمادین‌ترین سریال‌های شونن قرن بیست و یکم تثبیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Spy X Family سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین انیمه های شبیه Spy X Family ؛ 10 انیمه محبوب اکشن کمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *