;
coinex

لیست قیمت گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد. قبل از اینکه گوشی‌های همراه وارد عرصه شوند، فعالیت‌های مختلفی از جمله پیگیری اخبار، دریافت اطلاعات از قیمت‌های روز محصولات، برقراری ارتباط و سایر وظایف به شکل متفاوتی انجام می‌شد که با ظهور این ابزار همیشگی تغییر کرد. در این مقاله، لحظه به لحظه همراه با تکراتو، قیمت‌های گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403 را بررسی خواهید کرد. منتظر همراهی شما هستیم.

یکی از جذابیت‌های جاری، گوشی‌های تلفن همراه مدرن است. این وسیله نه تنها از لحاظ اختراع و تکنولوژی بلکه از نظر کاربردهای متعددی که دارد، همواره مورد بحث و توجه قرار گرفته است. در حقیقت، ارزش و کاربرد این دستگاه دوست‌داشتنی بسیار گسترده است. گوشی موبایل قادر است تقریباً هر کاری که شما بخواهید انجام دهد و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جدید، سفر، خواندن کتاب و حتی نگارش متون به جای شما، را انجام دهد. جالب است که این همه امکانات با یک هزینه اندک برقرار است، تنها با شارژ منظم آن. حالا که ویژگی‌های گوشی هوشمند را شناختیم، به بررسی قیمت روز گوشی‌ها بپردازیم تا بتوانیم یکی از این ابزارهای هوشمند را به دست آوریم. منتظر همراهی شما هستیم.

در ادامه لیست قیمت گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403 را مشاهده می‌کنید که براساس میانگین قیمت بازار در نسخه‌های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:

 

 


لیست قیمت گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403

قبل از پرداختن به لیست قیمت گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403 باید به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید گوشی شیائومی خاصی را دارید که در فهرست زیر به قیمت آن اشاره نکردیم، موضوع را در کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید. در ادامه لیست قیمت گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403 را مشاهده می‌کنید.

قیمت روز گوشی های پوکو
قیمت روز گوشی های پوکو
لیست قیمت گوشی‌های پوکو
پوکو X4 Pro 5G از 10,400,000 تا 11,000,000 تومان
پوکو  M6 Pro 4G از 8,799,000 تا 10,899,000 تومان
پوکو X5 Pro از 13,940,000 تا 15,699,000 تومان
پوکو X5 از 9,400,000 تا 9,600,000 تومان
پوکو X6 از 12,480,000 تا 13,890,000 تومان
پوکو X6 Pro از 18,490,000 تا 19,000,000 تومان
پوکو F4 از 10,980,000 تا 15,600,000 تومان
پوکو M3 Pro 5G
پوکو Poco M6 Pro 4G از 8,799,000 تا 10,899,000 تومان
پوکو C65 از 5,690,000 تا 6,620,000 تومان
پوکو M3
پوکو F4 GT
پوکو M5 از 5,990,000 تا 6,140,000 تومان
پوکو F5 Pro از 24,300,000 تا 26,885,000 تومان
پوکو M5s از 5,599,000 تا 7,120,000 تومان
پوکو C40 از 4,600,000 تا 4,820,000 تومان
پوکو F5 از 18,200,000 تا 19,350,000 تومان
پوکو C55 7,200,000 تومان

معرفی سری گوشی‌های پوکو

پوکو گوشی‌های خود را در سری X M C و F عرضه می‌کند که هرکدام از آنها، بازار هدف مشخصی دارند. در ادامه، تفاوت این سری‌ها را بررسی‌ می‌کنیم.

سری C: پوکو گوشی‌های سری C خود را با مشخصات پایین‌رده طراحی می‌کند و با قیمتی ارزان به‌فروش می‌رساند. می‌توان گفت که در سری C پوکو می‌توانید ارزان‌ترین گوشی‌ها را با مشخصات قابل قبول پیدا کنید. گوشی‌هایی مثل Poco C3 و Poco C31 به تراشه‌های پایین‌رده مدیاتک مجهز هستند، از تنظیمات دوربین پایه‌ای برخوردارند و باتری آنها به سیستم شارژ سریع مجهز نیست.

سری M: گوشی‌های سری M پوکو نسبت به سری C، از مشخصات رده‌بالاتری برخوردارند و با قیمتی اقتصادی عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها تقریبا هم‌تراز با گوشی‌های برند Redmi هستند. برای مثال،‌ گوشی‌های Poco M3 و Poco M3 Pro نسبت به سری C، تنظیمات دوربین و عملکرد بهتری دارند. گوشی‌های سری M همچنین ظاهر بهتری دارند.

سری X: گوشی‌های سری X به مشخصات میان‌رده مجهز می‌شوند. نمایشگر این گوشی‌ها بزرگ‌تر از دو سری قبلی است، تراشه‌های سریع‌تری دارند، از تنظیمات دوربین بهتری برخوردارند و به باتری‌های بزرگ‌تری مجهز می‌شوند. این گوشی‌ها می‌توانند تمام انتظارات کاربران خود را برآورده کنند و عملکرد خوبی هم در اجرای بازی‌ها دارند.

سری F: گوشی‌های سری F پوکو در دسته گوشی‌هایی با مشخصات رده‌بالا و حتی پرچمدار قرار می‌گیرند که نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار، با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند. سری F پوکو با عرضه گوشی Poco F1 کار خود را آغاز کرد و برای رقابت با گوشی OnePlus 6 به بازار آمد. سری F پوکو هم‌اکنون با گوشی‌های پرچمدار شیائومی نیز رقابت می‌کنند.

سوالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال هم باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لیست قیمت گوشی پوکو امروز 9 فروردین 1403 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (38 نظر)

    سلام دوستان xiaomi 11tpro دارم با 13ماه گارانتی مثل روز اولش کسی خواست
    پول احتیاج دارم وگرنه خیلی گوشیه خوبیه
    این شمارم
    09915141101

    پاسخ

    حق با شماست
    خیلی مسخرس قیمت گذاری ش

    پاسخ

    از هز جایی خرید کنید جز مقداد آی تی
    کلاهبردارن و جز بالا کشیدن پول مردم کاری نمیکنند

    پاسخ

    سلام ۱۵ماه پوکوx4poro رم ۸ حافظه۲۵۶گرفتم نقد ۱۰ تومن تا ۱۸ تومن دیجی کالا قیمت بالا رفت الان شد ۱۰ چ مسخره بازی گوشیه عالیه فقط قیمتاش رومخه باقیمت۱۵ماه پیش یکی شده

    پاسخ

    قیمت بلک شارک 4 چنده ؟

    پاسخ

    قیمت بلک شارک 4 چنده

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ

    چرا از همون خدا و امام حسین و فاطمه زهرا کمک نمیگیری،دعا کن مرد دعا🤔🤐

    پاسخ

    کمکش نمی‌کنی دیگه متلک بهش ننداز این کارت از انسانیت ب دوره و البته کسی ک مقدسات رو به تمسخر می گیره حتماً و صد البته بویی هم از انسانیت نبرده!!!!!!

    پاسخ

    خوب بود

    پاسخ

    سلام
    من همیشه برای خرید گوشی تلفن همراه سراغ سایت مقداد آی تی میرم ، امکان مقایسه قیمت و مقایسه فنی داره

    پاسخ

    لردگان بلوار رسالت تاکسی بی سیم الیاسی

    پاسخ

    سلام عذر می‌خوام من Poco x3 pro NFC دارم و قصد فروش دارم میتونید راهنمایی کنید که چی کار کنم ؟ همه چیزش هم سالمه کارتن هم داره

    پاسخ

    بزار تو دیوار

    پاسخ

    سلام پوکو اف تری عالیه من الان حدود دو سال خریدم خیلی راضی هستم الان هم مثل روز اولش هست 👏👏🌹🌹

    پاسخ

    مهم‌نیست برای مردم این افزایش قیمتها،اونایی که کلا پول ندارن و‌کار هم ندارن چه پوکو چه ۱۱۰۰ رو‌نمیتونن بخرن بقیه هم صبح ناشتا به نیت قربه الی الله کرکره مغازه رومیدن بالا با کلاهبرداری از هم ده برابر پولپوکو رو‌در میارن.تا مردم دستشون‌تو‌جیب همه صداشون‌در نمیاد و‌لذت میبرن

    پاسخ

    من الان نزدیک دو سال ونیم پوکو ام تری دارم واقعاً ازش راضیم گوشی بعدیم هم از این برند خواهد بود 🙏

    پاسخ

    پوکو اف پنج هم اومدا اونم اضافه کنید

    پاسخ

    پوکوx5
    256 گیگ
    چند

    پاسخ

    آقا این چطوره خدایی؟
    مگه poco x3 pro
    ۲۵۰ یورو نیست؟
    اگرم با یوروی ۵۰ که الان بیشتره حساب کنیم میشه حدود ۱۵ تومن
    اگرم بخوایم بگیم چند درصدم بخاطر اینکه دوساله اومده تو بازار کم کنیم ازین قیمت
    خب الان حداقل باید ۱۲ تومن باشه
    عجیبه
    درضمن سال پیش بنده ارزون ترین poco x3 pro رم۸ ۲۵۶ رو گرفتم ۷.۲۰۰ اونموقع یورو حدود ۳۸ بود
    عجیبه والا

    پاسخ

    درضمن یادم رفت بگم
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ بود

    پاسخ

    سلام آقا بردیا، وقتتون بخیروشادی، والا هرچی بگن این یکی رو کم گفتن، همین گوشی شیائومی مدل poco x3 pro واقعا از همه لحاظ عالیه، بنده از سال 89 تا الانش که گوشی پوکو ایکس تری پرو را حدود یکسال ونیمه خریدم، بیشتره گوشیهاییکه تو بازار بودن رو به جزء اپل خریدم، صادقانه این مدل گوشی تنها گوشی بوده که بنده هیچگونه مشکل و ایرادی ازش ندیدم، وجدانن هم خوش دسته هم خوش تیپه، هم محکمه، هم کارایش عالیه، تا حدود زیادی هم ضده آبه، حالا دوستانیکه این متن بنده رو میخونید، شما امتحان نکنید واسه ضد آب بودنش، ها، شاید فقط این یکی رو سازنده اش تا حد توانش ضد آب درستش کرده، چون نذر کرده با خداوند متعال که یدونه گوشی ضدآب درست میکنم و شما هم در عوضش یک تاره مو توی صورت من سبز کن،😂😂😂 ولی از شوخی بگذریم تو رده همین گوشیها چه شیائومی چه سامسونگ چه هواوی، چه سونی و،،،،،،،،،، این مدل حرف اول رو میزنه، زنده باد پوکو ایکس تری، پاینده باد پرو، 😂❤🤗🐳🐋🐬🐬🐬🐬🐬✋✋

    پاسخ

    بوس بوس داری عزیز، پوکو ایکس تری نمره اش 20 هست 20 هاااااااااااا

    پاسخ

    سال 89 اونوقت شما در زمان سفر میکردین؟

    پاسخ

    چرا قیمت poco X5 poro رو نزده

    پاسخ

    از نظر دوربین و باتری m5s چطور گوشی هستش

    پاسخ

    چرا قیمت پوکو ایکس 3 GT تغییر نمی کنه،بقیه قیمت ها سریع بالا می ره ولی 3Gt نمی ره بالا قیمتش.

    پاسخ

    من دارم تو رنج قیمتی خودش عالیه

    پاسخ

    مدل f3 الان به شدت حباب داره قیمتش هم خیلی نزدیک به f4 هستش که بعیده کسی با این قیمت اف ۳ بخره و اف ۴ نخره بغیر از پردازنده که همون پردازنده اف ۳ هستش تو موارد دیگه اف۴ تغییراتی داشته مثل دوربین بهتر با قابلیت ois و شارژر ۶۷ واتی

    پاسخ

    خب عزیزم من الان همون گوشی اف۳دارم والا وقتی اسناپ دراگونو اف تری میبینم ب اف۴نمیرسه خیلیا الان نظر دادن اف۳بهتره از اف ۴هسش خش

    پاسخ

    سلام دوستان یک گوشی poco m4 pro با رم 8 و حافظه 256دارم میخام بفروشم 5 ماهم گارانتی داره در حد نو رنگ مشکی همراه با کارتون و شارژر و دوتا گارد و انتقال مالکیت در لحظه قیمت نه میلیون مشهد هستم کسی خاست در خدمتم لطفن با شماره 09306950896 تماس بگیرین

    پاسخ

    همه چی که بسته شد بازی هم‌ که نمیره حیف پول برای موبایل.

    پاسخ

    ماه پیش پوکوf3رام ۸ و ۲۵۶ حدود ۹میلیون و ۵۰۰ بود😂😂😂
    جای تاسف داره

    پاسخ

    بستگی دارد که شما چه انتظاراتی از گوشی خودتون دارید ؟
    برای کار و فعالیت های مالی و اقتصادی ؟
    با برای کار و فعالیت های مهندسی ؟
    قابلیتهای فنی و مهندسی برق به نوع خاصی از گوشی‌های هوشمند احتیاج داره تا اینکه شما بخواهید فقط بازی کنید و توی اینستاگرام بچرخید. موفق باشید

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر گوشی پوکو f3 موجود هم دارید ؟

    پاسخ

    باسلام واحترام ببخشیدگوشی پوکوX3پروباحافظه256رام8آیاموجوددهست؟آک هست هنوز؟یاکارکرده درحدآک؟به همین قیمتی که درسایت زدیدتحویل مشتری میدید؟ممنون میشم به شماره
    09160892505پیام بدیددرصورت موجودبودن میخوام سفغرش بدم باتشکرازلطف ومحبت شما😍😍😍💖💖💖

    پاسخ

    بهترین poco x3 pro 256G

    پاسخ