;
coinex

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت ؛ اتهام آزار و اذیت بازیگر معروف و فرزندانش!

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت ثبت شده و این بازیگر معروف سینمای هالیوود مدعی است که برد پیت به او فرزندانش آسیب فیزیکی وارد کرده است.

آنجلینا جولی اخیرا و در جریان یک پرونده حقوقی جدید مدعی شده که برد پیت، همسر سابقش در جریان درگیری سال 2016 به او و فرزندانش آسیب فیزیکی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: طرح مصادره اموال سلبریتی‌ها کلید خورد!

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت

ماجرا از جایی آغاز شد که برد پیت از آنجلینا جولی در ارتباط با منزلی که زمانی که مشترکا مالک آن بودند شکایت کرد. جولی نیز در واکنش شکایت جدید مطرح کرد که ماجرای آن مربوط به درگیری این دو در هواپیمای خصوصی در سال 2016 بوده است. خانم جولی مدعی است که برد پیت همزمان با به کار بردن الفاظ رکیک، به او و فرزندانش حمله کرده و برخورد فیزیکی داشته است.

در این شکایت همچنین ادعا شده که برد پیت کوشیده جولی را متقاعد به امضای قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات درباره آزار جسمی و عاطفی خارج از دادگاه کند. جولی همچنین عنوان کرده که رفتار پرخاشگرانه برد پیت پیش از رسیدن خانواده به فرودگاه آغاز شده و پیت با یکی از فرزندانشان برخورد داشته است.

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت ؛ اتهام آزار و اذیت بازیگر معروف و فرزندانش!
دعوای آنجلینا جولی و برد پیت

در ادامه وقتی جولی از فرزندش ماجرا را می‌پرسد، پیت او را به رفتار بیش از حد محترمانه با بچه‌ها متهم می‌کند و در اینجا است که کودک از مادر دفاع می‌کند تا درگیری فیزیکی رخ دهد.

اساسا دعوای حقوقی این زوج وقتی آغاز شد که آنجلینا جولی متهم شد بدون اطلاع همسر خود برد پیت،‌ کوشیده سهم 50 درصدی خود در عمارت 163 میلیون دلاری فرانسه بفروشد.

این خانه چهار هزار متر مربعی که در منطقه کورنس در جنوب فرانسه واقع شده، همان جایی است که این دو بازیگر در سال 2014 در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند. «برد پیت» و «آنجلینا جولی» پیش از این به ترتیب سهم ۶۰ و ۴۰ درصدی از این خانه 162 میلیون دلاری داشتند اما سه سال پیش از جدایی آنها در سال ۲۰۱۶، «برد پیت» ۱۰ درصد از سهم خود را به همسرش انتقال می‌دهد تا هر دو سهمی برابر با ۵۰ درصد داشته باشند و توافق می‌کنند در صورت اجازه طرف مقابل تصمیم به فروش سهم خود بگیرند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر