;
coinex

موتورولا موتو G72 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی موتورولا موتو G72 با پردازنده Helio G99، صفحه نمایش 6.6 اینچی، نرخ نوسازی 120 هرتزی OLED، دوربین 108 مگاپیکسلی و مشخصات دیگر در هند معرفی شد.

موتورولا پس از چند روز در انتظار گذاشتن طرفداران خود، بالاخره از Moto G72 به طور رسمی در هند رونمایی کرد. باید بگوییم که این دستگاه که به عنوان جدیدترین گوشی از برند متعلق به لنوو، با دوربین باکیفیت، صفحه نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی بالا و همچنین باتری بزرگ عرضه می‌شود. نکته قابل توجه در رابطه با این گوشی این است که این دستگاه 4G که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، در طراحی به گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 شبیه است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی موتورولا موتو G72

Moto G72 دارای یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD پلاس) است. این محصول از عمق رنگ 10 بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتز نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه که شامل یک پانچ مرکزی است، از HDR10، طیف رنگی DCI-P3 و نرخ نمونه برداری لمسی تا 576 هرتز (بر اساس نرم افزار) پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و به همراه چیپست MediaTek Helio G99، رم LPDDR4x و حافظه uMCP عرضه می‌شود. همچنین از رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که این شرکت قول یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری عمده و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را به کاربران موتورولا موتو G72 داده است.موتورولا موتو G72

در رابطه با دوربین‌های موتورولا موتو G72 باید بگوییم که دوربین سه‌گانه این دستگاه که در پنل پشتی تعبیه شده است، از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین دارای یک دوربین سلفی برای تماس‌های ویدیویی در صفحه‌نمایش است.

این تلفن دارای استاندارد IP52 بوده و از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می‌کند، بهره می‌برد. موتو G72 همچنین با بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسلات دو سیم کارت، اتصال 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.1، GNSS، NFC و USB Type-C اشاره کرد. ابعاد این گوشی موتورولا نیز 160.5 x 74.4 x 7.9 میلی‌متر و وزن آن 166 گرم است.

موتورولا Moto G72 تنها در یک نسخه 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این نسخه معادل 18999 روپیه (234 دلار) در هند است. همچنین در رنگ‌های طوسی و آبی ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند از ساعت 12 بعد از ظهر 12 اکتبر (20 مهر ماه) در Flipkart برای خرید در دسترس خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند آن را از طریق فروشگاه‌های خرده فروشی شریک در سراسر کشور هند خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات گوشی موتورولا موتو G72 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر