;
coinex

تریلر جدید فیلم بلک پنتر 2 منتشر شد

ساعاتی پیش تریلر جدید فیلم بلک پنتر 2 منتشر شده است. در ادامه جزئیات بیشتری درباره این فیلم جدید مارول را در اختیار شما قرار می دهیم.

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2022 به نظر می‌رسد که به کارگردانی Ryan Coogler ساخته شده است.

مجموعه فیلم‌های بلک پنتر بر اساس یکی از شخصیت‌های کامیک مارول شکل گرفته‌اند و فیلم اول آن که در سال 2018 پخش شد، بسیار مورد استقبال مردم و منتقدین قرار گرفت.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توانیم به لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

تریلر جدید فیلم بلک پنتر 2

فیلم اول بلک پنتر به کارگردانی رایان کوگلر ساخته شده و هجدهمین فیلم مارول محسوب می‌شود. این فیلم از همان اول با استقبال گسترده مردم و منتقدین مواجه شد و در سایت راتن تومیتوز امتیاز 8.2 از 10 و در سایت Metacritic، امتیاز 88 از 100 را کسب کرد.

همینطور این فیلم توانست جوایز اسکار بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی فیلم را از آن خود کند و در آخر در لیست بهترین فیلم های مارول قرار بگیرد.

گرچه بازیگر نقش اصلی بلک پنتر، تچالا در سال 2020 به دلیل سرطان روده از دنیا رفت و جای خالی وی به شدت در فیلم Black Panther: Wakanda Forever احساس می‌شود، اما با این حال قسمت دوم این فیلم در حال ساخت است و قرار است داستان متفاوتی را برای ما به نمایش دربیاورد.

تریلر جدید فیلم بلک پنتر 2

در جدیدترین اخبار به دست رسیده تریلر رسمی بلک پنتر منتشر شده که در آن شاهد نمایش تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم. در طول این تریلر تصاویر بیشتری از نیمور پخش می‌شود که تهدید بزرگی برای واکاندا است و در ادامه شاهد رونمایی از پلنگ سیاه جدید دنیای سینمایی مارول هستیم. درواقع شوری، لباس بلک پنتر را پس از برادرش بر تن خواهد کرد تا با نیمور مقابله کند.

همچنین لازم به ذکر است از امروز پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Black Panther: Wakanda Forever آغاز شده و قرار است با اکران این فیلم شاهد پایان فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشیم.

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است این فیلم دوست داشتنی در 11 نوامبر یعنی 20 آبان ما به اکران دربیاید و به انتظار مخاطبان‌اش پایان دهد. در ادامه تریلر بلک پنتر 2 را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم بلک پنتر 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر