;
coinex

پوکو ایکس 5 فایوجی در پایگاه اطلاعاتی IMEI رویت شد [+مشخصات فنی]

روز گذشته گوشی پوکو ایکس 5 فایوجی با شماره مدل M20 در پایگاه اطلاعاتی IMEI مشاهده شد. شیائومی نیز مشخصات این گوشی هوشمند را تایید کرده است همچنین در نشریه‌ای ویژگی‌های کلیدی POCO X5 5G را منتشر کرده است.

طبق اطلاعاتی که از پایگاه داده IMEI منتشر شده است، به نظر می‌رسد که پوکو ایکس 5 فایوجی در بازارهای جهانی، هند و چین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با نام Redmi نیز در چین عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی پوکو ایکس 5 فایوجی

طبق گزارشات، پوکو X5 فایوجی در بازار جهانی با شماره مدل 22101320G و در بازارهای هند و چین به ترتیب با شماره مدل‌های 22101320I و 22101320C عرضه می‌شوند. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که POCO X5 5G دارای نام رمز Redwood است. شیائومی همچنین جدول زمانی عرضه این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

پوکو ایکس 5 فایوجی

در رمزگشایی‌هایی که از شماره مدل دستگاه یعنی 22101320، انجام شده است، به نظر می‌رسد که 22 در شماره مدل مذکور به معنای سال 2022 بوده، 10 نیز نشانه ماه اکتبر و 13 به عنوان روز عرضه این گوشی هوشمند مشخص شده است. همچنین گفته می‌شود که G، I و C در انتهای شماره مدل‌ها به عرضه جهانی، عرضه در هند و عرضه در چین اشاره دارد. بنابراین می‌توان گفت که POCO X5 5G در تاریخ 13 اکتبر سال 2022 (21 مهر ماه سال 1401) به بازارهای هند، چین و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر مشخصات کاملی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که ظاهراً گوشی POCO X5 5G با صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس کوالکام، پشتیبانی کند. در آخر باید بگوییم که این دستگاه بازی محور بوده و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در این زمینه به کاربران ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی پوکو ایکس 5 فایوجی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر