;
coinex

صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم فیدلیتی راه‌اندازی شد؛ علاقه شرکت‌های مالی به ETH!

شرکت فیدلیتی حضور خود در بازار کریپتوکارنسی را پررنگ‌تر خواهد کرد. صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم فیدلیتی تاکنون موفق به جذب 5 میلیون دلار سرمایه شده است.

فیدلیتی قصد گسترش فعالیت خود در فضای ارزهای دیجیتال را دارد. طبق گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC)، شرکت فیدلیتی (Fidelity)، غول مالی مستقر در بوستون آمریکا، از روز سه‌شنبه صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم خود را راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم فیدلیتی

صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم فیدلیتی از زمان راه‌اندازی تاکنون موفق به جذب 5 میلیون دلار سرمایه شده است. آنطور که به نظر می‌رسد تنها یک سرمایه‌گذار ناشناس تمامی این 5 میلیون دلار سرمایه را به پروژه تزریق کرده است.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در صندوق اتریوم فیدلیتی 50 هزار دلار خواهد بود. تنها کسانی که در صندوق‌ سرمایه‌گذاری کرده باشند اجازه دسترسی به آن را خواهند داشت.

صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم فیدلیتی راه‌اندازی شد؛ علاقه شرکت‌های مالی به ETH!

صندوق‌های شاخص کریپتوکارنسی‌ به صورت غیرفعال مدیریت می‌شوند. این صندوق‌ها عملکرد دارایی‌ها را رصد می‌کنند. پیش‌تر شرکت فیدلیتی در آخرین محصول خود اقدام به کنترل و نظارت اتریوم نموده بود. بن دین (Ben Dean)، مدیر دارایی‌های دیجیتال WisdomTree در اروپا، در مصاحبه با Blockworks‌ اعلام کرد:

ادغام اتریوم توجه شرکت‌های حاضر در صنعت را به خود جلب کرده است. بسیاری از نهادها اکنون توجه بیشتری به پتانسیل رو به رشد بلاک چین دارند.

افزایش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به اتریوم

WisdomTree جهت ردیابی دارایی‌های رمزنگاری اصلی بازار در اروپا اقدام به راه‌اندازی محصولات مرتبط با شاخص‌ها نموده است. از جمله دارایی‌های حائز اهمیت برای ویزدام تری می‌توان به اتریوم اشاره کرد. BlockWorks اخیراً گزارش داده‌ است که شرکت دارایی دیجیتال Fidelity قصد دارد تا پایان سال 2022 امکان سرمایه‌گذاری و خرید و فروش اتریوم را برای سرمایه‌گذاران نهادی خود میسر کند.

به عقیده جک نویتر (Jack Neureuter) تحلیلگر پژوهشی Fidelity Digital Assets، فرآیند ادغام اتریوم در بازه زمانی مشخص علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به رمزارز اتریوم را افزایش خواهد داد.

شرکت فیدلیتی در سال 2018 حضور گسترده‌ای در فضای رمزارزها داشت. این شرکت در آگوست 2020 اقدام به راه‌اندازی صندوق بیت کوین Wise Origin نمود. صندوق وایز اریجین امکان خرید و فروش بزرگترین رمزارز بازار را برای کاربران فیدلیتی میسر کرد. این صندوق تنها 9 ماه پس از راه‌اندازی، موفق به جذب سرمایه 102 میلیون دلاری شد.

فیدلیتی قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور امکان معامله بیت کوین را برای مشتریان خود میسر کند. گزارشی که توسط فیدلیتی در سال 2021 منتشر شد نشان می‌دهد که حدود 40 درصد از صندوق‌های تأمینی کریپتو (Hedge Funds) و همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر  علاقه‌مند به حضور در فضای ارزهای دیجیتال هستند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم فیدلیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: blockworks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر