;
coinex

گوگل پیکسل واچ (Google Pixel Watch) رسما رونمایی شد

گوگل چندی پیش و در جریان رویداد I/O 2022 پیش نمایشی از اولین ساعت هوشمند خود یعنی گوگل پیکسل واچ ارائه کرد. این ساعت حال رسمی شده است.

گوگل عصر امروز و در جریان رویداد خود، ضمن معرفی گوشی‌های جدید پیکسل 7، از ساعت هوشمند پیکسل واچ نیز رونمای کرد و اطلاعاتی از تبلت پیکسل منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

گوگل پیکسل واچ

ساعت هوشمند Pixel Watch برخلاف اپل واچ و البته مشابه با دیگر ساعت‌های اندرویدی، از طراحی دایره‌ای شکلی برخوردار است و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد عرضه شده است. این محصول 41 میلی‌متری 1.2 اینچی که 12.3 میلی‌متر ضخامت دارد را می‌توان به بندهای مختلفی متصل کرد.

گوگل پیکسل واچ (Google Pixel Watch) رسما رونمایی شد

گوگل برای ساخت این ساعت از فولاد ضد زنگ استفاده کرده که البته 80 درصد آن بازیافتی است. در لبه کناری ساعت نیز یک دکمه چرخان به چشم می‌خورد.

این محصول نیز در اثر همکاری گوگل با سامسونگ، به تراشه اگزینوس 9110 مجهز شده که از چیپ کمکی Cortex M33 هم برخوردار است. گوگل این ساعت را با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند و اتصالات آن عبارتند از بلوتوث 5.0، وای فای، پرداخت از طریق NFC و GPS می‌شود. همچنین این دستگاه در نسخه 4G LTE هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch از سنسور سنجش اکسیژن خون، ECG، قابلیت ردیابی خواب و همچنین ویژگی‌های سلامتی فیت بیت نیز برخوردار است. این محصول علاوه بر این‌ها از اسپیکر به همراه میکروفن استفاده شده و تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

گوگل پیکسل واچ (Google Pixel Watch) رسما رونمایی شد

این ساعت از یک باتری 294 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و بنابر ادعای گوگل، تا 24 ساعت شارژدهی دارد. دقیقا مانند دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، پیکسل Watch نیز از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود.

پیکسل واچ با سیستم عامل Wear OS 3.5 عرضه شده که با سوایپ به سمت چپ و راست می‌توانید به قابلیت‌های اصلی آن دسترسی پیدا کنید. همچنین برایاین محصول واچ‌فیس‌های مختلفی توسعه پیدا کرده که به سرعت به هدفون‌ها وصل می‌شوند.

ساعت هوشمند پیکسل با قیمت 349 دلار در نسخه وای‌فای و با قیمت 399 دلار برای نسخه LTE عرضه می‌شود. کاربران از هم اکنون می‌توانند این ساعت هوشمند را که از 13 اکتبر یعنی 21 مهر در کشورهای آمریکا، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، تایوان، ژاپن و استرالیا عرضه می‌شود، پیش خرید کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوگل پیکسل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر