;
coinex

مشخصات فنی موتو E32 رسما فاش شد

گوشی موتو E32 با قابلیت‌هایی همچون صفحه نمایش 90 هرتزی و پردازنده Helio G37 ساعاتی پیش توسط کمپانی موتورولا رونمایی شد.

تاریخ عرضه موتو E32 اعلام شد. این دستگاه قرار است در 7 اکتبر (15 مهر ماه) در کشور هند عرضه شود. قبل از عرضه این گوشی در آخر این هفته، برند متعلق به لنوو در وب سایت رسمی خود یک فهرست از مشخصات کلیدی این گوشی قرار داده است.

گفته شده که این دستگاه به عنوان جانشین Moto E31 وارد بازار خواهد شد. همچنین در پورتال تجارت الکترونیک Flipkart در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی موتو E32

Moto E32 در اوایل سال جاری میلادی در بازارهای جهانی عرضه شد، حال، نسخه هندی این گوشی با مشخصات متفاوتی در آخر همین هفته در کشور هند عرضه خواهد شد.

همانطور که در میکروسایت آمده است، Moto E32 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی ال سی دی با سوراخ پانچ مرکزی است که این صفحه‌نمایش از رزولوشن HD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد.

گفتنی است که این دستگاه دارای طراحی ضد آب و استاندارد IP52 بوده. همچنین به همراه یک ماژول دوربین قرص شکل در پنل پشتی و اسکنر اثر انگشت در کناره گوشی عرضه می‌شود.

موتو E32

Moto E32 دارای تنظیمات دوربین دوگانه بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی است. در قسمت بالا، مرکز نمایشگر نیز از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

در گزارشات مربوط به مشخصات این گوشی هوشمند تایید شده است که Moto E32 مجهز به پردازنده MediaTek Helio G37 بوده که به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند همچنین از باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی پشتیبانی می‌کند و بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد. در آخر باید بگوییم که Moto E32 در رنگ‌های آبی و مشکی موجود خواهد بود؛ اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتو E32 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر