;
coinex

آموزش نصب آفلاین افزونه های کروم به صورت دستی

امروزه افزونه‌های مرورگر کروم یکی از پرکاربردترین ابزارهای آنلاین هستند که در دسترس همه قرار دارند. در این مطلب به آموزش نصب آفلاین افزونه های کروم به صورت دستی می‌پردازیم.

این روزها و به علت محدودیت‌های اینترنتی، ممکن است به سادگی نتوانید به منابع و وب‌سایت‌ها دسترسی داشته باشید چراکه با اختلالات ایجاد شده، امکان نصب افزونه‌های کاربردی مانند ابزارهای تغییر آی‌پی وجود ندارد. اما جالب است بدانید که می‌توان به صورت آفلاین، افزونه‌های کروم را نصب کرد. در این مطلب ما به آموزش نصب افزونه های کروم به صورت آفلاین می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ [آموزش تصویری]

آموزش نصب آفلاین افزونه های کروم به صورت دستی

اگر شما بخواهید یک افزونه کروم نصب کنید کافی است در سرچ گوگل نام افزونه خود را به همراه عبارت chrome extension وارد کنید و بر روی لینک وب استور گوگل در نتایج موجود کلیک کنید و افزونه مرود نظر خود را از صفحه باز شده تنها با زدن یک دکمه به مرورگر خود بیافزایید.

اما گاهی ممکن است به هر دلیلی شما نتوانید یک افزونه را به صورت آنلاین نصب کنید یا حتی ممکن است افزونه مورد نظر شما در وب استور گوگل نباشد و نیاز باشد که اقدام به نصب دستی افزونه کروم نمایید. گاهی نیز ممکن است به دلیل عدم دسترسی به وب استور گوگل و تنها با داشتن فایل crx افزونه بخواهید اقدام به نصب افزونه گوگل به صورت آفلاین کنید.

برای نصب افزونه کروم به صورت دستی ابتدا شما باید فایل crx افزونه مورد نظر خود را داشته باشید. برای دریافت این فایل کافی است شما فایل crx افزونه را از قبل داشته باشید یا اگر ندارید باید آن را دانلود کنید.

برای دانلود فایل crx افزونه کروم ابتدا باید لینک افزونه کروم را کپی کنید و از طریق این سایت اقدام به دانلود فایل crx نمایید.

پس از دانلود فایل crx افزونه مورد نظر کافیست به قسمت تنظیمات مرورگر کروم خود بروید و وارد بخش افزونه‌ها (Extensions) شوید. سپس در بالای صفحه گزینه Developer mode را فعال نمایید. پس از انجام این کار کافیست فایل crx دانلود شده را به صورت درگ اند دراپ در همین صفحه وارد کنید. سپس روی گزینه add extensions بزنید. حالا افزونه شما نصب شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آموزش نصب آفلاین افزونه های کروم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    فقط واسه ملت حرومه
    آخه اینا همشون توله هاشون اونورآبن برادر
    پس نیازدارن
    ولی گوربابای ملت
    که ازاینترنت نون میخوردن
    مردم بشینن گرسنه
    تادولت امیدشون بدمد
    ننگ بردورویی

    پاسخ

    دوست عزیر لینکی ک لطف کردین برا گرفتن crx نصب افلاین .. بلوکه هست خخخ یام شما خودتون با وی پی ان رفتین خبر نداشتین خخخ چون کلا نمیشه رفت داخل …موفق باشبن

    پاسخ

    اینگونه رفتارها ( قطع اینترنت و فیلتر کردن و.محدود کردن دسترسی ها و…) مشکلی را که حل نمی کند هیچ، تنها به افزایش نفرت و بد بینی دامن می زند.

    پاسخ