;
coinex

تسهیلات ویژه مهاجرت به پلتفرم داخلی برای کسب‌وکارهای داخلی ؛‌ آخرین ترفند وزارت ارتباطات برای جذب کاربر!

وزیر ارتباطات صبح امروز و در گفتگویی با رسانه‌ها از تسهیلات ویژه مهاجرت به پلتفرم داخلی برای کسب‌وکارهای داخلی خبر داد.

این روزها وزارت ارتباطات به هر دری می‌زند تا کسب و کارهای آنلاین را به پلتفرم‌های داخلی دعوت کند. آخرین بار وزیر ارتباطات در گفتگویی اظهار کرده بود امکانات پلتفرم‌های داخلی به مراتب بهتر از نمونه‌های خارجی است.

بیشتر بخوانید: شرایط رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام ؛ فیلترینگ واتساپ و اینستا دائمی است؟ [+آپدیت 16 مهر]

تسهیلات ویژه مهاجرت به پلتفرم داخلی برای کسب‌وکارهای داخلی

از زمان تایید رسمی دائمی شدن فیلتر اینستاگرام و واتساپ، وزیر ارتباطات در گفتگوهای مختلف خود کوشیده مردم و کسب‌وکارهای آنلاین را به پلتفرم‌های داخلی دعوت کند. موضوعی که با انتقاداتی همراه شده است و کسب و کارها از صفر شروع کردن فعالیت خود در یک بستر جدید داخلی را چندان به صلاح نمی‌دانند.

وزیر ارتباطات اما صبح امروز و در حاشیه «مراسم افتتاح سایت مرکز کنترل، عملیات و بهره‌برداری از ماهوارهای سنجشی ایران به نام خیام» در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره جبران خسارت فیلترینگ برای کسب‌وکارهای اینترنتی اظهار کرد: «تعامل خوبی با وزارت امور اقتصادی و دارایی در این خصوص ایجاد شده است».

تسهیلات ویژه مهاجرت به پلتفرم داخلی برای کسب‌وکارهای داخلی ؛‌ آخرین ترفند وزارت ارتباطات برای جذب کاربر!

وزیر ارتباطات اذعان کرده که با کمک وزارت اقتصاد، یک بسته حمایتی شامل تسهیلات ویژه و معافیت مالیاتی، برای کسب‌وکارهایی که به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کنند ارائه می‌شود. زارع پور تاکید کرد که پلتفرم‌هایی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را نپذیرند، فضای مناسبی برای کسب‌وکار نیستند. زارع‌پور همچنین گفت:

«تمام محدودیت‌ها از دو روز پیش برداشته شده و به جز دو پلتفرم آمریکایی، پلتفرم دیگری فیلتر نیست.»

وزیر ارتباطات اعلام کرد فعلا برآورد دقیقی از میزان خسارتی که اپراتورهای همراه و ثابت از کاهش پهنای باند برایشان ایجاد شده ندارند اما برنامه‌هایی برای جبران خسارت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تسهیلات ویژه مهاجرت به پلتفرم داخلی برای کسب‌وکارهای داخلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر