;
coinex

پاسخ مدیرعامل واتساپ به اظهارات دوروف ؛ دیس و دیس بک تلگرام و واتساپ

روز گذشته پاول دوروف مدیر تلگرام در کانال تلگرامی خود مطالبی در نقد امنیت واتساپ منتشر کرد که بسیار خبرساز شد. حالا اما شاهد پاسخ مدیرعامل واتساپ به اظهارات دوروف هستیم.

مدیر عامل واتساپ امروز و در واکنش به صحبت‌های پیشین پاول دوروف که واتساپ را یک پیامرسان ناایمن قلمداد کرده بود، گفته که صحبت‌های موسس تلگرام بی‌اساس است و هدف او صرفا تبلیغ تلگرام و تخریب واتساپ بوده است.

بیشتر بخوانید: انتقاد پاول دوروف از امنیت واتساپ ؛ این پیامرسان را حذف کنید!

پاسخ مدیرعامل واتساپ به اظهارات دوروف

پاول دوروف بنیانگذار تلگرام روز گذشته با انتشار مطلبی در کانال تلگرام شخصی خود اعلام کرد که واتساپ کاملا ناامن است و کاربران بهتر است برای حفظ اطلاعات شخصی خود از پیامرسان دیگری استفاده کنند.

در این باره مدیرعامل واتساپ ضمن انتشار یک توییت، به صحبت‌های پاول دورف که آن‌ها را بی‌اساس قلمداد کرده، واکنش نشان داده است.

مدیرعامل واتساپ با انتشار یک توییت به عدم پشتیبانی از رمزنگاری سرتاسری در تلگرام اشاره کرده که البته بی‌تردید از بزرگترین نقایص امنیتی این مسنجر است.

پاسخ مدیرعامل واتساپ به اظهارات دوروف ؛ دیس و دیس بک تلگرام و واتساپ

او افزوده که من برای فعالیت‌های شخصی خود به هیچ وجه از تلگرام استفاده نمی‌کنم، چراکه تلگرام برخلاف واتساپ از رمزگذاری پیشفرض سرتاسری بی‌بهره است و در گروه نیز نمی‌توان آن‌ را فعال کرد. از این روز تلگرام همواره یک کپی از پیام‌های کاربران ذخیره می‌کند که این اصلا خوب نیست.

مدیرعامل واتساپ همچنین ضمن تاکید بر بی‌اساس بودن اظهارات دوروف اذعان داشته که این اظهارات او صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و به همین دلیل اقدام دورف در انتشار ارائه اطلاعات نادرست برای رشد سرویس خود را بسیار ناراحت کننده خوانده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پاسخ مدیرعامل واتساپ به اظهارات دوروف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اینا هر چقدر هم زور بزنن به پای پیام رسانای داخلی نمیرسن. دقیقا مثله (بنز و بی ام و) که استانداردهای خودروسازی ایران رو نمیتونن پاس کنن.
    خدایا شر مسئولین بی لیاقت رو

    پاسخ