;
coinex

تحلیل نمودار رنگین کمانی BTC : بیت کوین 620 هزار دلاری در راه است!

کارشناسان فضای ارزهای دیجیتال با تحلیل نمودار رنگین کمانی BTC اعلام کردند که به احتمال زیاد قیمت بزرگترین رمزارز بازار در سال 2024 به 620 هزار دلار می‌رسد.

بیت کوین همچنان در محدوده 20 هزار دلاری در حال معامله است. به نظر می‌رسد ارز دیجیتال پرچمدار بازار در بحبوحه زمستان کریپتویی به ثبات رسیده باشد. سرمایه‌گذاران با استفاده از اندیکاتورهای مختلف آینده قیمت بیت کوین را پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

تحلیل نمودار رنگین کمانی BTC

یکی از ابزارهای کاربردی در تعیین قیمت احتمالی بیت کوین، نمودار رنگین کمانی BTC است. این نمودار نشان می‌دهد که چگونه قیمت بزرگترین رمزارز بازار در گذشته دیدگاهی احتمالی از عملکرد بالقوه BTC در آینده ارائه می‌دهد.

در صورت حفظ الگوی تاریخی، قیمت بیت کوین در بلندمدت و تا 9 اکتبر 2024 به بیش از 620 هزار دلار خواهد رسید. با رسیدن قیمت بیت کوین به منطقه حباب قرمز این اتفاق رخ می‌دهد. با مشاهده نمودار بیت کوین به این نتیجه می‌رسیم که زمستان کریپتویی رو به اتمام است. قیمت فعلی بیت کوین در نمودار رنگین کمان در منطقه “فروش آتشین” قرار دارد. این منطقه با رنگ آبی نشان داده شده است.

تحلیل نمودار رنگین کمانی BTC : بیت کوین 620 هزار دلاری در راه است!

آخرین بار بیت کوین در ماه مارس 2020 به این سطح رسیده بود. در آن زمان هر واحد بیت کوین با قیمت 5 هزار دلار معامله می‌شد. بیت کوین با آغاز چرخه صعودی در پایان سال 2021 به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 69 هزار دلار رسید. نمودار رنگین کمانی BTC نشان می‌دهد که  سرمایه‌گذاری روی بیت کوین در پایان سال جاری و زمانی که قیمت دارایی به 86151 دلار رسیده باشد آغاز خواهد شد.

آیا نمودار رنگین کمانی قابل اتکاست؟

شایان ذکر است که باندهای نمودار رنگین کمانی BTC در طول زمان و به منظور تناسب بهتر با روند حرکتی گذشته تنظیم شده است. نوارهای رنگی تنها از رگرسیون لگاریتمی پیروی می‌کند و مبنای علمی ندارد. سازندگان این نمودار خاطرنشان کردند که نمودار رنگین کمانی روشی سرگرم‌کننده برای مشاهده عملکرد بالقوه و آتی بیت کوین است.

تحلیل نمودار رنگین کمانی BTC : بیت کوین 620 هزار دلاری در راه است!

قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته تا حد زیادی به ثبات رسیده است. در زمان انتشار این مقاله، هر واحد بیت کوین با قیمت 19511 دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ثبات بیت کوین را در ارزش کل بازار این رمزارز نیز می‌توان مشاهده کرد. ارزش کل بیت کوین در حال حاضر 374.14 میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمودار رنگین کمانی BTC چیست؟ آیا این نمودار قادر به پیش‌بینی آینده بیت کوین خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر