;
coinex

بنیاد لونا : جبران خسارت هولدرهای ضررکرده فعلاً ممکن نیست

بنیاد لونا در توییتر خود اعلام کرد که جبران خسارت هولدرهای ضرر کرده این شبکه به دلیل پیچیدگی دعوای حقوقی و سایر مشکلات برجسته ممکن نخواهد بود.

بنیاد لونا (Luna Guard) یک صندوق مالی متمرکز بر اکوسیستم ترا (Terra) به شمار می‌رود. این صندوق اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی توانایی توزیع‌ دارایی‌های کاربران و جبران خسارت هولدرهای ضرر کرده را ندارد.

بیشتر بخوانید: آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

عدم شفافیت بنیاد لونا در جبران خسارات

بنیاد لونا در یک تاپیک توییتری در تاریخ 7 اکتبر دلایل خود برای عدم توانایی در توزیع دارایی‌های باقی‌مانده کاربران UST اعلام کرد. صندوق Luna Guard حدود 4 میلیارد دلار دارایی تا قبل از رکود بازار در ماه می‌ داشت. مقدار دارایی‌های صندوق LFG در زمان انتشار این مقاله به 105 میلیون دلار کاهش یافته است.

بنیاد لونا : جبران خسارت هولدرهای ضررکرده فعلاً ممکن نیست

طبق گفته صندوق LFG، به دلیل پیچیدگی دعوای حقوقی و سایر مشکلات برجسته، نمی‌توان جدول زمانی مشخصی برای جبران خسارت هولدرهای ضرر کرده لونا در نظر گرفت. بنیاد لونا در این راستا افزود:

ما از تلاش‌های خود برای پیگیری برنامه‌های اولیه و جبران خسارت هولدرها دست نخواهیم کشید. کسانی که منتظر هستند اولین اشخاصی خواهند بود که از تحولات جدید مطلع می‌شوند.

نارضایتی کاربران از عملکرد بنیاد لونا

کاربران توییتری به اطلاعیه منتشر شده توسط Luna Guard واکنش نشان دادند. آن‌ها از صندوق لونا به دلیل عدم ارائه برنامه شفاف و جبران سریع خسارت‌ها و همچنین عملکرد ضعیف بنیان‌گذار شبکه یعنی دو کووان (Do Kwon) انتقاد کردند. یکی از کاربران توییتری با نام SvNem26 گفت:

اگر شما قصد بازگرداندن خسارت‌ها را داشتید، مدت‌ها قبل از دعاوی قضایی این کار را انجام می‌دادید. شما زمان کافی داشتید اما در عوض دو کووان تنها صرافی‌ها را به دلیل عدم ارائه داده‌ها سرزنش می‌کرد.

مقامات کره جنوبی در پی فروپاشی اکوسیستم ترا، پرونده‌ای علیه دو کووان و همکارانش تشکیل دادند. یک دادگاه در کره جنوبی در ماه سپتامبر حکم بازداشت دو کووان را صادر کرد. پس از صدور حکم بازداشت دو کووان، پلیس اینترپل نام او را به لیست اعلامیه قرمز خود اضافه کرد. تاکنون محل اخفتای کووان ناشناس باقی‌ مانده است، اما او در توییتر گفت که هیچ تلاشی برای پنهان شدن انجام نخواهد داد.

دادستان‌های کره جنوبی در روز 5 اکتبر، حکم بازداشت یو مو (Yoo Mo)، مدیر تجاری Terraform Labs را صادر کردند. این موضوع منجر به دستگیری وی در کره جنوبی شد. وزارت امور خارجه کره جنوبی همچنین به کووان دستور داد تا گذرنامه خود را تا تاریخ 20 اکتبر تسلیم کند. در غیر این صورت ممکن است عملیات باطل‌سازی گذرنامه وی به صورت اتوماتیک انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ناتوانی Luna Guard در جبران خسارت کاربران ترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر