;
coinex

خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما ؛ بابایی، شیخی و غضنفری صداوسیما را ترک کردند!

خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما از جمله باربد بابایی، مجید غضنفری و پیمان شیخی طی سه روز گذشته، حاشیه ساز شد.

در پی موضوعات به وجود آمده در کشور، طی روزهای گذشته، تعدادی از بازیگران مطرح و همچنین مجریان تلویزیون برای همیشه با تلویزیون خداحافظی کردند و حرفه خود را کنار گذاشتند.

بیشتر بخوانید:‌ مجری جدید دورهمی انتخاب شد؛ جایگزین مهران مدیری در دورهمی کیست؟

خبر خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما منتشر شد

در بین مجری‌هایی که طی 3 روز گذشته برای همیشه از تلویزیون خداحافظی کردند، باربد بابایی مجری برنامه‌های مطرح شبکه سه سیما، اولین نفر بود که برای همیشه از حرفه خود دست کشید.

خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما

او در این باره در صفحه خود نوشت:

«من باربد بابایی بعد از بیست و چهار سال کار رسانه‌ای اعلام میدارم در برنامه زوجی نو و هیچ برنامه‌ای اجرا نخواهم داشت تا زمانی که مردم سرزمینم حال دلشون خوش باشه و خوشحال باشن. بلاشک مخاطب من و امثال من، مردم سرزمینم هستن و اگر سرزمینم حال خوبی نداشته باشد من هم دلی ندارم برای اجرا. یاحق»

پس از باربد بابایی مجری برنامه زوجی نو که از شبکه 3 سیما پخش می‌شد، پیمان شیخی اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در این شبکه اجرا داشته باشد.

خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما

او نیز در این باره نوشت:

«شانزده سال از عمری که برای اجرا در رادیو و تلویزیون گذاشتم می‌گذرد. همکارانم و کسانی که مرا می‌شناسند می‌توانند به عشق بی حد من به اجرا گواهی دهند. هر بار که پشت میکروفن رادیو نشستم و در مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفتم تمام تلاشم بر این بود که به مخاطبانم حس امید به زندگی و آرامش منتقل کنم. شادی و آگاهی مخاطب برایم مهم بود و مردم را عاشقانه دوست داشتم که خود نیز از مردم هستم. مردمی که نجیب و مهربانند و شریف و صبورند از تبار نیاکان پاکنهادمان. مردمی که حقشان آرامش است و سزاوار احترامند و شاد زیستن. این روز‌ها روحم یاری نمی‌کند که به اجرا ادامه دهم؛ بنابراین از رادیو و تلویزیون خداحافظی می‌کنم و به رسم پایان تمام برنامه‌هایی که در رادیو و تلویزیون اجرا کردم عرض می‌کنم: الهی بختتون رام، عزتتون مدام و در پناه مهر خدا باشید که جاودانه‌ترینه.

دوستتان دارم. تهرون، شامگاه شانزده مهر سال یکهزار و چهارصد و یک»

مجید غضنفری مجری شبکه سلامت پس از نوشتن متنی بلند در صفحه اینستاگرام خود، عدم فعالیت خود را در تلویزیون اعلام کرد.

خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما

او همچنین گفت قصد دارد از این پس به صورت گمنام در حوزه محیط زیست فعالیت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خداحافظی سه مجری مطرح از صداوسیما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    سلام به همه
    خداحافظی مجریان نه کمکی به دل خوشی مردم میکنه نه کمکی به خودشون
    بیشتر از اینها ازشون انتظار داشتم….

    پاسخ

    باورت میشه من تو همین چن دیقه اسم این مجریهای مطرح:)))))😂 رو شنیدم البته بجز بابایی که شایعه طلاقشو قبلا تو یه سایتی دیدم که میگفتن مجری یه برنامه خانواده محوره ولی خودش نتونسته خانواده خودشو نگه داره

    پاسخ

    به درک اسفل السافلین

    پاسخ

    دمشون گرم. دردود بر شرفشون که مثل بقیه ی اون بی ناموسهایی که ایستادند و میبینن که چطور هم وطنشون کشته میشن به دست این جبارها نیستن و شرفشون رو به پول نفروختند تاریخ اینها رو به یاد میسپره

    پاسخ

    مگه صدا و سیمای ایران لنگ چند تا مجری هست هر کی نخواهد بره جوانهایی هستند که الان بهترین هستن میان جای اون ها را می گیرن بعضی ها اونقدر بهشون ارزش دادن ادعا دارن

    پاسخ

    همش هنر و استعداد نیست کمی وجدان هم می‌خواهد انسان ربات نیست

    پاسخ

    همهی جوانان مملکت ما به دست جیره خواران دارند شهید میشند

    پاسخ

    بهتر !خیلیی مجری های خوبی بودن؟بهترش میاد اینهمه جوان بیکار با استعدادهست.من فقط تلویزیون ایران میبینم اما بعضی ازاین مجری ها اصلا نمیشناسم.

    پاسخ