;
coinex

تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل فولد مشخص شد

گوگل در رویداد Made by Google هفته گذشته گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را به نمایش گذاشت. حال تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل فولد فاش شده است.

گوگل در رویداد هفته گذشته، برخی از جزئیات کلیدی را در مورد اولین تبلت خود به نام Pixel Tablet به اشتراک گذاشت.

اما، غول فناوری آمریکایی هیچ اطلاعات حیاتی در مورد تلفن هوشمند تاشو خود در این رویداد فاش نکرد. با این حال، طبق شایعات موجود، به نظر می‌رسد که گوگل به هر دلیلی تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل فولد را به عقب بیاندازد. بنابراین، علیرغم گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه گوشی تاشو گوگل در اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد، بعید است که این گوشی هوشمند در سال 2022 وارد بازار شود.

همچنین راس یانگ، مدیرعامل DSCC، جدول زمانی عرضه Pixel Fold را منتشر کرده است. به گفته یانگ، Pixel Fold امسال عرضه نخواهد شد. او ادعا می‌کند که گوگل در حال آماده‌سازی برای عرضه اولین گوشی تاشو خود در سه ماهه اول 2023 است.

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های پیکسل 7 (Pixel 7) رسما توسط گوگل معرفی شدند

تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل فولد

یانگ در پاسخ به توییت افشاکننده مشهور رولاند کوانت در مورد پیکسل فولد، بیان کرده است که گوگل پیکسل فولد، در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد شد علاوه بر این، او گفته است که گوگل در ژانویه (دی ماه) محموله‌های پنل پیکسل فولد را دریافت خواهد کرد. بر اساس گزارش Gadgets 360، گوگل ممکن است روی دو دستگاه تاشو کار کند.تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل

حال به تازگی گوشی‌ای با کد اندروید 13 QPR1 و اسم رمز فلیکس، در گوگل توسط یکی از توسعه‌دهندگان مشاهده شده است. طبق گزارش‌ها، این دستگاه از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که این دوربین، شامل یک سنسور اصلی IMX787 و یک دوربین اولتراواید IMX386 و همچنین یک لنز تله فوتو S5K3J1 است.

نمایشگر تاشو این دستگاه نیز از یک لنز تله فوتو S5k3J1 برای سلفی و تماس ویدیویی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی دیگری با اسم رمز Pipit در اوایل سال جاری در اینترنت مشاهده شده که دارای یک پردازنده نسل اول Tensor است.

افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن است که گوشی تاشو گوگل می‌تواند با نام Pixel Fold یا Pixel Notepad عرضه شود. انتظار می‌رود که این گوشی از نمایشگر داخلی 7.57 اینچی و صفحه‌نمایش بیرونی 5.78 اینچی استفاده کند. همچنین به نظر می‌رسد که تلفن تاشو گوگل با یک پوشش شیشه‌ای نازک عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد به تعویق افتادن تاریخ رونمایی احتمالی گوگل پیکسل فولد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر