;
coinex

اطلاعاتی از مشخصات فنی ردمی K60 فاش شد

اطلاعات جدیدی که از مشخصات فنی ردمی K60 فاش شده نشان می‌دهد قابلیت شارژ بی‌سیم که در پرچمدارهای ردمی غایب بود، به این سری اضافه شده است.

به دلیل مشکلات مربوط به تنظیم موقعیت، پیکربندی شارژ بی‌سیم همیشه در پرچمدارهای ردمی غایب بوده که این مسئله از نظر خیلی از کاربران تأسف برانگیز بود. حالا طبق تازه‌ترین اخبار، ممکن است به زودی با رونمایی از گوشی‌های ردمی K60 شاهد از بین رفتن این محدودیت باشیم.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات فنی ردمی K60 و قابلیت شارژ بی‌سیم این گوشی

امروز افشاگر معروف، Digital Chat Station مشخصات یک گوشی جدید با پردازنده اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 را منتشر کرد که دو پیکربندی برای شارژ دارد یعنی 67 وات باسیم و 30 وات بی‌سیم یا 120 وات باسیم و 30 وات بی‌سیم. با توجه به اخباری که پیش از این منتشر شده بود، احتمالاً این اطلاعات مربوط به مشخصات فنی ردمی K60 است.

مشخصات فنی ردمی K60

گرچه قابلیت شارژ بی‌سیم این گوشی فقط در حد 30 وات است اما نیاز بسیاری از کاربران را رفع می‌کند. به‌علاوه استفاده از این مدل شارژر بسیار راحت است. می‌توانید در مواقعی که از گوشی استفاده نمی‌کنید آن را روی پد شارژ قرار دهید تا کاملاً شارژ شود.

به احتمال زیاد این گوشی که جزء سری ردمی K60 است پس از برگزاری جشنواره بهاره و قبل از ماه آوریل (فروردین) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مدل پیشرفته این سری پیکربندی قوی‌تری خواهد داشت و مجهز به پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌شود. در این تراشه از فرایند 4 نانومتری TSMC استفاده شده و عملکرد آن نسبت به اسنپدراگون 8 پلاس 1 فعلی بهتر است.

سیستم اعلان Dynamic Island جدید اپل با رونمایی از سری آیفون 14 به این گوشی‌ها اضافه شد اما ظاهراً سایر شرکت‌ها هم به اضافه کردن قابلیت‌هایی مشابه علاقه دارند و ردمی هم یکی از آنها است.

لازم به ذکر است که سری آیفون 14 پروی اپل یک برش مخصوص برای دوربین سلفی و تکنولوژی فیس آی‌دی دارد. بنابراین Dynamic Island که می‌تواند امکان نمایش اعلان‌ها و قابلیت‌های ورود داده را برای اپلیکیشن‌ها فراهم کند، در این گوشی پیاده‌سازی شده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان رابط کاربری MUIU شیائومی هم در حال کار روی قابلیت مشابهی برای Redmi K60 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فنی ردمی K60 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر