;
coinex

قابلیت استوری در سیگنال فعال شد

قابلیت استوری در سیگنال فعال شد و در حال حاضر کاربران نسخه بتای این پیام رسان هم می‌توانند از این قابلیت بسیار پرکاربرد استفاده کنند.

در چند سال اخیر شاهد اضافه شدن قابلیت‌های مختلفی به پیام رسان سیگنال بودیم و حالا قابلیت استوری هم به این امکانات اضافه شده است.

ظاهراً این هفته کاربران نسخه بتای سیگنال قابلیت انتشار استوری را پیدا کرده‌اند. مثل قابلیت استوری اسنپ چپ و اینستاگرام، قابلیت استوری در سیگنال هم امکان ایجاد و به اشتراک گذاری عکس، ویدیو و متن را برای دیگران فراهم می‌کند. استوری‌های سیگنال هم به صورت خودکار پس از 24 ساعت حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه Whatsapp چی نصب کنیم؟ [16 اپلیکیشن مشابه واتساپ]

جزئیات قابلیت استوری در سیگنال

قطعاً با توجه به تأکید ویژه‌ای که سیگنال بر رمزنگاری سرتاسری دارد، انتظار می‌رود که این رمزنگاری برای استوری‌های سیگنال هم فعال باشد. گریسون پارلی از سیگنال در مطلبی که درباره انتشار نسخه بتای سیگنال منتشر شده، نوشته:

می‌توانید انتخاب کنید که استوری‌های شما با چه اشخاصی به اشتراک گذاشته می‌شوند. می‌توانید استوری‌ها را با همه کانکشن‌های سیگنال خودتان (کانکشن‌های سیگنال شامل فهرست مخاطبان شما و هر شخصی که با شما گفتگو داشته، می‌شوند) به اشتراک بگذارید یا با یک فهرست اختصاصی از دوستانتان یا گروه‌های سیگنال. وقتی استوری را برای یک گروه به اشتراک می‌گذارید، همه اعضای گروه می‌توانند آن را مشاهده کرده، به اشتراک گذاشته و به آن واکنش نشان دهند.

قابلیت استوری در سیگنال

اگر به هر دلیلی از قابلیت استوری در سیگنال خسته شدید، می‌توانید آن را در قسمت تنظیمات این پیام رسان غیرفعال کنید. با انجام این کار امکان انتشار استوری و مشاهده استوری‌های دیگران را نخواهید داشت.

در دوره تست این قابلیت، فقط کاربران نسخه بتای سیگنال امکان ساختن و مشاهده استوری‌ها را خواهند داشت. ظاهراً تا اینجا واکنش‌ها به این قابلیت مثبت بوده هر چند عده‌ای از میزان فضایی که استوری‌های سیگنال اشغال می‌کنند، اظهار نارضایتی کرده‌اند. در هر صورت انتظار می‌رود که سیگنال پیش از عرضه این قابلیت برای همه کاربران، اصلاحات لازم را در آن ایجاد کند.

ماه پیش، مردیت ویتکر به عنوان اولین رئیس سیگنال انتخاب شد. ویتکر که از سال 2020 در هیئت رئیسه سیگنال حضور داشته، قصد دارد پایداری بلند مدت این برنامه را تضمین داده و در عین حال استراتژی کلی آن را هدایت کند. او می‌گوید “ما اهدافی برای رشد سیگنال داریم اما این اهداف در راستای رسالت ما هستند نه منفعت طلبی.”

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعال شدن قابلیت استوری در سیگنال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر