;
coinex

اولین تصاویر از آیکو نئو 7 منتشر شد

iQOO در حال آماده سازی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری Neo است. حال اولین تصاویر از آیکو نئو 7 منتشر شده که اطلاعات کلیدی بسیاری را در مورد این تلفن هوشمند فاش می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، سری Neo 7 ممکن است تا اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شوند. همچنین به نظر می‌رسد که پس از عرضه رسمی در چین، این دستگاه مستقیما وارد بازار هند شود. iQOO احتمالاً به زودی اطلاعات کلیدی دستگاه آینده خود را فاش خواهد کرد. در همین حال، مدیر محصول iQOO، اولین تصاویر از آیکو نئو 7 را به اشتراک گذاشته است.

مدیر ارشد اجرایی تصویر گرفته شده را در Weibo به اشتراک گذاشت. این اولین بار نیست که iQoo Neo 7 به صورت آنلاین دیده می‌شود. این گوشی اخیراً در معرض گمانه زنی های زیادی قرار گرفته است. همچنین این دستگاه، اخیراً در وب سایت چین 3C مشاهده شد که در آن لیستی از اطلاعات گوشی، از جمله قابلیت شارژ سریع این گوشی هوشمند، منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های گیمینگ میان‌رده 2022

اولین تصاویر از آیکو نئو 7 طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرده‌اند

گوشی هوشمند ممتاز iQOO در آستانه رسمی شدن در چین است. همچنین این شرکت قصد دارد این دستگاه را در بسیاری از مناطق دیگر نیز عرضه کند. حال اولین تصاویر از آیکو نئو 7 که به تازگی منتشر شده که به ما نگاهی اجمالی به طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند و تنظیمات دوربین داده است.

این تصویر مدل آبی iQOO Neo 7 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که پنل پشتی به سمت قاب منحنی شده است. همچنین می‌توانیم دکمه‌های ولوم و پاور را در لبه سمت راست ببینیم؛ اما جایگاه سنسورها در ماژول دوربین مربعی شکل در تصویر زنده قابل مشاهده نیستند. با این وجود، اطلاعات فاش شده قبلی ادعا می‌کنند که Neo 7 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی خواهد بود.اولین تصاویر از آیکو نئو 7

ماژول دوربین این دستگاه، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766V سونی، یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پرتره 12 مگاپیکسلی است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station این دستگاه دارای پردازنده Dimensity 9000 پلاس در زیر کاپوت خواهد بود. علاوه بر این، از یک صفحه نمایش 6.6 یا 6.78 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد.

همچنین گزارش شده است که این صفحه نمایش آن نیز از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که انتظار می‌رود Neo 7 با یک باتری قوی عرضه شود که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند به زودی به صورت آنلاین منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد اولین تصاویر از آیکو نئو 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر