;
coinex

مجری جدید دورهمی انتخاب شد؛ جایگزین مهران مدیری در دورهمی کیست؟

با توجه به اظهار نظر اخیر مهران مدیری مجری برنامه دورهمی، در صفحه اینستاگرام خود، احتمال می‌رود برای پخش مجدد این برنامه فرد دیگری به عنوان مجری جدید دورهمی جایگزین شود.

بر اساس صحبت‌های اخیر مهران مدیری مبنی بر اینکه دیگر قصد ندارد در هیچ شبکه تلویزیونی‌ای حاضر شود و به عنوان تهیه‌کننده، مجری و صاحب ایده این برنامه تمایل ندارد به اجرا دورهمی ادامه دهد، لیستی از برخی بازیگران به عنوان مجری جدید این برنامه، تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: عکس جدید مهران مدیری پس از بازگشت به ایران و اعلام ممنوع‌الخروج شدنش!

چه کسی به عنوان مجری جدید دورهمی برگزیده خواهد شد؟

در پی حواشی اخیر، در حال حاضر برنامه دورهمی از جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم حذف شده است. حال طبق شایعاتی به نظر می‌رسد که فرد جدیدی جایگزین مهران مدیری در دورهمی شود. البته در بین بازیگران نام‌برده شده، هیچ کدام هنوز مورد تایید سازندگان این برنامه قرار نگرفته است.

مجری جدید دورهمی

تا قبل از صحبت‌های مهران مدیری در صفحه اینستاگرام خود مبنی بر اینکه دیگر تمایل ندارد هیچ تصویری از او در تلویزیون ایران پخش شود، شبکه نسیم اعلام کرده بود که به محض تمام شدن ماه محرم و صفر، قسمت‌های باقی‌مانده از فصل جدید این برنامه شروع خواهد شد و پخش آن تا پایان سال 1401 ادامه خواهد داشت.

اما پس از منتشر شدن این ویدیو توسط مهران مدیری و درخواست و ابراز عقیده وی در رابطه با عدم پخش مجدد برنامه دورهمی، به عنوان تهیه‌کننده، مجری و صاحب ایده این برنامه، صدا و سیما صراحتا اعلام کرد که در رابطه با پخش شدن و نشدن برنامه‌ها، هیچ کس به غیر از این سازمان حق اظهار نظر نخواهد داشت و تصمیم‌گیرنده نهایی خود این سازمان است.

با این حال، پس از اتمام ماه محرم و صفر، هنوز برنامه دورهمی در لیست پخش برنامه‌های شبکه نسیم نیامده است. مشخص نیست که آیا قسمت‌های باقی‌مانده از برنامه دورهمی، بدون اجرای مجری محبوب این برنامه، به طور کل از روی آنتن شبکه نسیم حذف خواهد شد و یا افراد دیگری همچون مهران رجبی، جایگزین مهران مدیری می‌شوند.

در این بین هیچ خبری مبنی بر تغییر مجری برنامه دورهمی تایید و رد نشده است؛ اما با توجه به گفته سازمان صدا و سیما و هزینه‌های بالا برای تولید آکساسوار و دکور این مسابقه، بیش‌تر احتمال می‌رود که مجری جدیدی برای این برنامه انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتخاب فرد دیگری همچون مهران رجبی به عنوان مجری جدید دورهمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر