;
coinex

همکاری ویزا و FTX : صدور کارت اعتباری در 40 کشور جهان

شرکت ویزا فعالیت خود در حوزه رمزارزها را گسترش می‌دهد. همکاری ویزا و FTX به کاربران اجازه می‌دهد تا به وسیله مسترکارت کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

شرکت ویزا (Visa)، غول پرداخت بین‌المللی با کمک صرافی FTX اقدام به صدور کارت اعتباری در 40 کشور جهان نمود. به لطف این همکاری کاربران قادر به خریداری کالاهای مورد نظر خود خواهند بود.

بیشتر بخوانید: استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

همکاری ویزا و FTX

ویزا کارت‌های جدید در 40 کشور مختلف از جمله کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین و آسیا ارائه خواهد شد. به گفته واسانت پرابهو (Vasant Prabhu)، مدیر مالی ویزا، کارت‌های اعتباری جدید به حساب‌های FTX کاربران متصل می‌شوند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا از دارایی‌های رمزنگاری خود حین پرداخت استفاده کنند.

پرابهو در ادامه افزود: «علی‌رغم کاهش شدید قیمت‌ها، علاقه مردم به کریپتوکارنسی‌ها تغییری نکرده است. ما به عنوان یک شرکت موضع مشخصی نداریم که ارزش یک ارز دیجیتال چطور تعیین می‌شود و یا آینده آن به چه شکل خواهد بود. تا زمانی که مردم به این فضا علاقه‌مند باشند، استفاده از کریپتوکارنسی‌ها را تهسیل خواهیم کرد».

همکاری ویزا و FTX : صدور کارت اعتباری در 40 کشور جهان

همکاری ویزا و FTX در بحبوحه کاهش شدید قیمت رمزارزها صورت گرفته است. بیت کوین، بزرگترین رمزارز بازار در حال حاضر در محدوده 20 هزار دلاری معامله می‌شود. اتریوم نیز قیمتی معادل 1300 دلار دارد. هر دو ارز دیجیتال برتر بازار بیش از 70 درصد با بالاترین سقف تاریخی خود فاصله دارند.

رقابت مستر کارت و ویزا

اعلامیه همکاری ویزا و FTX آخرین تلاش شرکت ویزا در حوزه کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. این غول پرداختی در گذشته با برخی از بزرگترین بازیگران صنعت نظیر بایننس و کوین بیس همکاری کرده بود. طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت ویزا تاکنون با بیش از 70 شرکت همکاری کرده است.

مستر کارت، یکی از بزرگترین رقبای ویزا نیز مسیر مشابه‌ای را طی می‌کند. این شرکت اخیراً همکاری خود با صرافی کوین بیس را اعلام کرده است. این همکاری جهت تسهیل فرآیند خرید NFTها صورت گرفته است. از دیگر شرکای مستر کارت می‌توان به پلتفرم رمزنگاری Bakkt اشاره کرد. به لطف این همکاری شبکه‌های گسترده بانکی و بازرگانان قادر به ادغام کریپتوکارنسی‌ها در عملیات خود خواهند بود.

به عقیده سام بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل FTX، ارزهای رمزنگاری شده شبکه‌های پرداخت سنتی را مختل خواهند کرد. بسیاری از غول‌های پرداخت دنیا ترجیح می‌دهند به جای مبارزه با این جریان به فناوری کریپتوکارنسی متمایل شوند.

SBF ادعا می‌کند که چنین مشارکت‌هایی به رشد بیشتر بازار ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد. ارزهای دیجیتال دارایی‌های ذخیره کننده ارزش هستند. به عقیده بنکمن فرید رمزارزها به سود بازرگانان خواهند بود و آن‌ها را قادر می‌سازد تا بدون نگرانی در مورد راه‌اندازی فناوری اختصاصی، پایگاه کاربری خود را گسترش دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری ویزا و FTX چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptonews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر