;
coinex

مشخصات فنی و تاریخ رونمایی ویوو X90 مشخص شد

پس از شایعات بسیار در مورد گوشی‌های سری Vivo X90، حال تاریخ رونمایی ویوو X90 به همراه تعداد زیادی اطلاعات کلیدی دیگر در مورد این گوشی هوشمند، مشخص شده است.

گوشی‌های Vivo X80 و X80 Pro به عنوان نسخه قبلی گوشی‌های سری Vivo X90 در ماه آوریل (فروردین ماه) در چین به طور رسمی معرفی شدند. پس از آن نیز گوشی‌های سری X80 در ماه می (اردیبهشت) در هند به فروش رسیدند.

حال شایعات در مورد تاریخ رونمایی ویوو X90 مبنی بر آن هستند که این گوشی‌های هوشمند، قبل از پایان سال 2022 در چین عرضه می‌شوند. به گفته یک منبع آگاه، سری ویوو X90 احتمالا در ماه دسامبر (آذر ماه) عرضه می‌شود.

به عنوان یادآوری باید بگوییم که، Vivo سری Vivo S12 را برای بازار چین در دسامبر 2021 (آذر 1400) رونمایی کرد. همچنین، این شرکت سری S15 را در اوایل سال جاری میلادی در بازار عرضه کرد. در حالت ایده‌آل، سری Vivo S16 باید در ماه دسامبر برای اولین بار عرضه شود. با این حال، افشاکننده قابل اعتمادبه نام Assen در یک پست Weibo اعلام کرده است که این شرکت قصد ندارد سری S16 را در سال جاری عرضه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

تاریخ رونمایی ویوو X90 و مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ویوو در ماه دسامبر (آذر 1401) میزبان رویداد معرفی سری X90 در چین خواهد بود. علاوه بر این، افشاکننده ادعا می‌کند که Vivo هیچ محصول دیگری را پس از گوشی‌های هوشمند سری X90 که شامل گوشی‌های هوشمند Vivo X90، Vivo X90 Pro و Vivo X90 Pro پلاس می‌شود را در سال 2022 عرضه نخواهد کرد. در واقع عرضه سری Vivo S16 به سال 2023 به تعویق خواهد افتاد.

تاریخ رونمایی ویوو X90

یک مشاور چینی ادعا می‌کند که مدل X90 Pro از نظر عملکرد بهتر از X80 Pro خواهد بود. علاوه بر این، طبق گفته Assen، ویوو چرخه عمر گوشی‌های سری X80 را در دسامبر سال 2022 متوقف خواهد کرد.

در حال حاضر، برندهای Oppo و Vivo هر دو به این موضوع شهرت دارند که قبل از معرفی سری جدید محصولات خود، تقریباً یک ماه موجودی دیگر محصولات قبلی خود را به صفر می‌رسانند. بنابراین، تاریخ رونمایی ویوو X90 به محض پاک شدن موجودی سری X80 خواهد بود.

متأسفانه Assen در گزارش‌های اخیر خود، مشخصات گوشی‌های هوشمند سری Vivo X90 را فاش نکرده است. با این حال، افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که X90 Pro Plus دارای صفحه نمایش AMOLED و لبه های خمیده بوده.

در بخش سخت‌افزاری نیز، این دستگاه از یک اسنپدراگون 8 نسل 2 یا تراشه پرچمدار جدید Dimensity بهره می‌برد. علاوه بر این، Vivo X90 Pro+ احتمالا از یک تراشه ISP Vivo V2 پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 عرضه می‌شود. همچنین از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود.

در رابطه با لنزهای به کار رفته در دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند باید بگوییم که ماژول دوربین این دستگاه، شامل یک سنسور دوربین 1 اینچی، یک لنز اولتراواید و همچنین یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود.

در حالت ایده‌آل انتظار می‌رود که X90 Pro، دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه‌های خمیده باشد. انرژی خود را از طریق پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین کند. همچنین به یک سنسور دوربین 1 اینچی، یک تراشه ISP V2 و یک باتری 4780 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند، مجهز باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی ویوو X90 که توسط افشاگر معروف بازگو شده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر