;
coinex

ظرفیت گروه‌های واتساپ افزایش یافت ؛ چت‌های گروهی 1024 نفره!

ظرفیت گروه‌های واتساپ از 512 نفر به 1024 نفر رسید هر چند این پیام‌رسان برای رسیدن به ظرفیت گروه‌های تلگرام راهی طولانی در پیش دارد!

ظرفیت گروه‌های واتساپ روز به روز بیشتر می‌شود. تا مدت‌ها هر گروه واتساپ تنها می‌توانست 256 عضو داشته باشد که این تعداد عضو برای کلاس‌های درسی و گروه‌های دوستی کافی بود اما برای گروه‌های چت بزرگ بسیار محدودکننده بود.

در نتیجه به تازگی ظرفیت گروه‌های واتساپ به 512 نفر افزایش یافته بود. حالا یک بار دیگر واتساپ این ظرفیت را افزایش داده و به 1024 نفر رسانده است.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ ؛ تیر خلاص به قلب کارآفرینان اینترنتی؟

افزایش ظرفیت گروه‌های واتساپ در نسخه بتا

طبق اطلاعات سایت WABetaInfo، واتساپ قابلیت ایجاد گروه‌هایی با حداکثر 1024 عضو را برای بعضی از کاربران نسخه بتا فراهم کرده است. این یعنی هنوز این قابلیت به صورت وسیع پیاده‌سازی نشده و حتی ممکن است بعضی از کاربران نسخه بتا به آن دسترسی نداشته باشند اما عده‌ای خبر از افزایش این ظرفیت داده‌اند. این قابلیت هم برای iOS و هم اندروید پیاده‌سازی می‌شود.

ظرفیت گروه‌های واتساپ
قابلیت ایجاد گروه‌هایی با بیشتر از هزار عضو در واتساپ

اگر این قابلیت برای شما فعال شده باشد، هنگام ساختن گروه جدید، شاهد افزایش سقف اعضاء خواهید بود. طرز کار گروه‌هایی با بیشتر از هزار عضو، مثل گروه‌های کوچک است و تفاوتی با آن ندارد. فقط در این حالت عده بیشتری پیام‌های شما را خوانده و به آنها پاسخ می‌دهند.

شاید اضافه کردن بیشتر از هزار عضو به گروه‌های چت واتساپی ایده جالبی به نظر نرسد بخصوص با توجه به اینکه همین تازگی ظرفیت گروه‌های واتساپ از 256 به 512 نفر افزایش یافت. اما در پیام‌رسان رقیب واتساپ یعنی تلگرام امکان اضافه کردن 200 هزار نفر به گروه‌های چت وجود دارد.

وجود این تعداد کاربر در یک گروه بیشتر مناسب کاربردهای سازمانی یا اطلاع رسانی است که در آنها لازم است اطلاعاتی برای افراد ارسال کنید که لزوماً نیازی به دریافت پاسخ از سمت آنها نیست. به گفته منبع مذکور، واتساپ در حال طراحی ابزارهایی برای مدیریت گروه‌های بزرگ است تا درخواست پیوستن افراد به گروه، به صورت دستی قابل تأیید باشد.

اگر قصد ساختن گروه‌هایی بزرگ را در واتساپ دارید، باید در نسخه بتای این پیام‌رسان ثبت نام کرده باشید. البته همانطور که اشاره شد، ممکن است باز هم به این قابلیت دسترسی نداشته باشید چون در حال حاضر همه کاربران نسخه بتا این امکان را ندارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ظرفیت گروه‌های واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من چی کار کنم که افراد اضافه کن و واتساپ مسدود نشده لطفاً کمکم کن

    پاسخ

    سلام آقا من نمیدونم چرا واتساپ اضافه کردن افراد در گروه واتساپ مسدود می شود لطفاً کمکم کن من جی کار کنم که نفر اضافه کن لطفاً جواب بده

    پاسخ

    من چی کار کنم که افراد اضافه کن لطفاً کمکم کن

    پاسخ