;
coinex

آزادی بیان به سبک ایتا ؛ با چه امیدی به پلتفرم داخلی کوچ کنیم؟

تصویری عجیب از پیام رسان ایتا در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که آزادی بیان به سبک ایتا را نشان می‌دهد. به راستی منظور از آزادی بیان چیست؟

آزادی بیان در پیام‌رسان‌ها امری مهم و ضروری برای کاربران است. اخیرا ایتا به عنوان یک پیام رسان ایرانی، سبک متفاوتی از آزادی بیان را برای کاربران به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:‌ نماینده مجلس در انتقاد از فیلترینگ : پلتفرم‌های داخلی پاسخگوی نیاز جامعه نیست!

آزادی بیان به سبک ایتا

کاربران ایرانی مدام برای استفاده از پیام‎رسان‌های داخلی تشویق می‎شوند. این کار با روش‌های خاص و متفاوتی انجام می‎شود. اما با مشاهده برخی از صحنه‌ها از این پیام‌ رسان‌ها، سوال پیش می‌آید که با چه امیدی به پلتفرم داخلی کوچ کنیم؟

اخیرا تصویری عجیب از پیام رسان ایتا در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مفهوم آزادی بیان را دگرگون کرده است. در تصویر پخش شده، آزادی بیان به سبک ایتا را مشاهده می‌کنیم:

آزادی بیان به سبک ایتا

همانطور که تصویر بالا مشاهده می‌کنید. برای کاربری در ایتا پیام زیر نمایش داده شده است:

به دلیل تخلف در نشر محتوا امکان مشاهده مطالب این گفتگو وجود ندارد.

برداشت کاربران فضای مجازی از این تصویر، فقدان آزادی بیان در پیام رسان ایتا است. واقعا امیدی برای کوچ به این پلتفرم‌ها وجود دارد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آزادی بیان به سبک ایتا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من حاضرم با دود علامت بدن،از کبوتر نامه رسان استفاده کنم،این آشغالای داخلیرو استفاده نکنم!!!!!!!!!!

    پاسخ

    با سلام اولا شما بگید الان در پلتفرم های خارجی آزادی بیان هست؟ شما در اینستاگرام یه تصویر یا اسم از حاج قاسم بذار ببینم تحمل می کنه یا سریع پیج رو با کل فالوراش به فضا می فرسته..
    ثانیا اصالت این پیام رو شما بررسی و بعد منتشر کردید یا همینطور مطلب می زنید؟
    ثالثا بر فرض صحت اطلاع دارید محتوای مجرمانه ای منتشر نکرده و اینا بی جهت اخطار داده یا این رو هم بررسی نکردید. از اول نرم افزار ایتا داشتم و تا کنون که همراهشم چنین تذکری ندیدم. بی جهت زحمات جوانان رو برای بومی سازی بر باد ندید.

    پاسخ

    این یعنی جرمی با عنوان تجسس و تجاوز به حریم خصوصی.ما هم که داریم میریم مهاجرت کنیم ترکمنستان و تاجیکستان. شماها فیلتر و جاسوسی کنید تا بپوسید.

    پاسخ