;
coinex

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401 به میزبانی تیم دانمارکی را میتوانید از بخش پخش زنده مسابقات سایت تکراتو تماشا نمایید.

دو تیم منچستر سیتی و کپنهاگن دانمارک در حالی امشب به مصاف هم میروند که شرایط کاملا متفاوتی دارند. منچستر سیتی با پیروزی در هر سه بازی رفت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با 9 امتیاز بر صدر گروه خود تکیه زده است. در حالی که تیم دانمارکی تنها با یک امتیاز در قعر این گروه قرار دارد.

پخش زنده بازی منچستر سیتی و کپنهاگن 19 مهر 

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

برای دیدن پخش زنده بازی منچستر سیتی و کپنهاگن دانمارک ساعت 20:15 به وقت تهران میتوانید بر روی لینک آخر مقاله کلیک نمایید. بر اساس آمارهایی که از دو تیم وجود دارد، تیم کپنهاگن دانمارک در پنج بازی خود تنها یک پیروزی را کسب کرده است.

تنها امتیاز تیم کپنهاگن در این فصل لیگ قهرمانان در مقابل سویا کسب شده است. در مقابل تیم منچستر سیتی تحت هدایت پپ گورادیولا و با حضور مهاجم فوق‌العاده‌اش ارلینگ هالند در ترکیب اصلی تمامی پنج بازی خود را برده است.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401
پخش زنده بازی منچستر سیتی و کپنهاگن 19 مهر 1401 , پخش زنده فوتبال منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

تنها تقابل دو تیم منچستر سیتی و کپنهاگن دانمارک به دیدار رفت این دو تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا برمیگردد که یاران پپ گواردیولا با نتیجه 5 بر صفر تیم دانمارکی را بدرقه کردند. در این گروه، دو تیم منچستر سیتی و دورتموند بیشترین بخت را برای صعود دارند و بسیار بعید است سویا و کپنهاگن دانمارک توانی برای رقابت با دو تیم اول و دوم گروه خود داشته باشند.

پخش زنده بازی منچستر سیتی و کپنهاگن 19 مهر 1401 را میتوانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر