;
coinex

هک سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا ؛ انانیموس مسئولیت این هک را پذیرفت!

هک سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا چند روز پیش اتفاق افتاد و پیامی درباره ناآرامی های اخیر ایران برای مشترکین آن ارسال شد. هک شدن نجوا در حساب توییتری نجوا به تایید این شرکت رسید و گروه هکری انانیموس نیز آن را تایید کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سرویس پوش نوتفیکیشن و ایمیل مارکتینگ نجوا صبح امروز هدف یک حمله سایبری قرار گرفته و هک شد. در ادامه پیامی درباره شرایط اخیر برای برخی از مشترکین ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: 

هک سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا

هک شدن سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا
سرویس پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ نجوا

ساعاتی بعد از انتشار اسکرین‌‌شات‌هایی از پیام‌های ارسالی به مشترکین، حساب توییتری نجوا خبر هک شدن را تایید کرد و نوشت:

«سرویس پوش‌نوتیفیکیشن نجوا، امروز شنبه، 9 مهر ماه هدف رخنه امنیتی قرار گرفته و هک شده است. در حال حاضر تیم نجوا تمام سرویس‌های خود را متوقف کرده و در تلاش برای بازیابی سرویس است.»

هک شدن سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا توسط انانیموس
سرویس پوش‌نوتیفیکیشن نجوا، امروز شنبه، 9 مهر ماه هدف رخنه امنیتی قرار گرفته و هک شده است. در حال حاضر تیم نجوا تمام سرویس‌های خود را متوقف کرده و در تلاش برای بازیابی سرویس است.

در ادامه، گروه هکری انانیموس (Anonymous) نیز که این روزها سخت مشغول فعالیت روی وب‌سایت‌های ایرانی است با انتشار یک توییت و تصاویری از نوتیفیکیشن‌های ارسال شده برای کاربران، رسما مسئولیت این هک را پذیرفت.

هک شدن سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا توسط انانیموس
سرویس نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ ایرانی هک شد.

انانیموس در حساب کاربری خود گفت:

سرویس نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ ایرانی هک شد.

لازم به ذکر است که نجوا که در زمینه پوش نوتیفیکیشن موبایل، وب و ایمیل مارکتینگ فعال است، در این زمینه یکی از پرطرفدارترین‌ها در ایران محسوب می‌شود.

بنابر آمارها بیش از 8 هزار وب‌سایت و اپلیکیشن از خدمات نجوا استفاده می‌کنند.

پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه است که می‌تواند شامل عکس، تیتر و متن کوتاهی باشد که برای کاربران کسب‌وکارها ارسال می‌شود و آن‌ها را به وب‌سایت یا اپلیکیشن‌شان باز می‌گرداند. نوتیفیکیشن‌ها یک ابزار مستقیم ارسال پیام به کاربر هستند و بدون نیاز به باز بودن وب‌سایت یا اپلیکیشن، روی دستگاه کاربر باز می‌شوند.

آیا شما نیز پیام ارسال شده توسط نجوا را دریافت کرده اید؟ نظر خود را درباره هک های اخیر در بخش دیدگاه ها با ما و دیگر کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هک شدن سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر