;
coinex

انتشار قابلیت‌های جدید پیکسل 7 برای پیکسل‌های قدیمی‌تر با اعلام گوگل

به گفته گوگل بعضی از قابلیت‌های جدید پیکسل 7 به گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت هم اضافه می‌شوند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

گوگل اعلام کرده که بعضی از قابلیت‌های جدید پیکسل 7 که منحصراً مخصوص این گوشی بودند به مدل‌های قدیمی‌تر اضافه می‌شوند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سایت PhoneArena سری پیکسل 6 اولین سری است که مجهز به این قابلیت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های پیکسل 7 (Pixel 7) رسما توسط گوگل معرفی شدند

قابلیت‌های جدید پیکسل 7 برای گوشی‌های قدیمی تر

گوگل به این سایت اعلام کرده که مدل‌های پیکسل دارای تراشه تنسور یعنی سری پیکسل 7 و پیکسل 6 در ماه دسامبر (آذر) به قابلیت Clear Calling یا تماس شفاف مجهز می‌شوند. این قابلیت، نویزهای پس‌زمینه را در تماس‌های تلفنی کاهش می‌دهد.

قابلیت‌های جدید پیکسل 7

در همین زمان، قابلیت جدید دستیار هوشمند به پیکسل 7 و پیکسل 6 اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند با استفاده از فرمان‌های صوتی، تماس‌های ورودی را بی‌صدا کنند. این گزینه قبلاً در یک بررسی از اپلیکیشن گوگل رویت شده بود و قرار است به گزینه‌هایی مثل Stop، Snooze، Answer و Decline اضافه شود که در سری پیکسل 6 کار می‌کنند.

پیکسل‌های مجهز به تراشه تنسور هم قابلیت Guided Frame را دریافت می‌کند. با استفاه از این گزینه، کاربرانی که مشکل بینایی دارند می‌توانند با دستورات صوتی، گوشی را تنظیم کرده و با یک فریم درست سلفی بگیرند. تغییراتی که برای گوشی‌های پیکسل جدید در قسمت Real Tone پیاده‌سازی شده هم به گوشی‌های سال پیش اضافه می‌شوند و در حالت‌های پرتره و دید در شب ادغام خواهند شد.

همچنین قرار است پشتیبانی از صدای فضایی هم که در پیکسل بادز پرو وجود داشته به پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو اضافه شود. این قابلیت باعث ایجاد صدای فراگیر سه بعدی برای بهبود تجربیات کاربری می‌شود.

گفته شده که قرار است ویجت At a Glance هم اطلاعات جدیدی را در همه مدل‌های پیکسل نمایش دهد و قابلیت نوشتن پیام صوتی به همه مدل‌های پیکسل 4a و بعد از آن اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این تصمیم گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر