;
coinex

پخش زنده پاری سن ژرمن بنفیکا 19 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پاری سن ژرمن بنفیکا 19 مهر 1401 از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو تماشا نمایید.

دو تیم پاری سن ژرمن و بنفیکا پرتغال در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که شرایط این گروه کاملا پیچیده شده است. این دو تیم با کسب 7 امتیاز از سه بازی نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جایگاه اول و دوم گروه H را به خود اختصاص داده‌اند.

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و بنفیکا 19 مهر 

پخش زنده پاری سن ژرمن بنفیکا 19 مهر 1401

بازی پاری سن ژرمن و بنفیکا پرتغال از ساعت 22:30 سه شنبه  19 مهر 1401  در ورزشگاه پارک دو فرانس پاریس برگزار خواهد شد. نتیجه این بازی برای تیم یوونتوس بسیار اهمیت دارد؛ چرا که این تیم ایتالیایی با 3 امتیاز در تعقیب آنهاست و تلاش می‌کند به دور بعد صعود کند.

در حالیکه پاری سن ژرمن با ابرستارگان خود در لیگ فرانسه با حداقل گل به پیروزی می‌رسد، بنفیکا در لیگ پرتغال همه تیم‌ها را تحقیر می‌کند. هر دو تیم در 5 بازی اخیر خود طعم شکست را نچشیده‌اند.

پخش زنده پاری سن ژرمن بنفیکا 19 مهر 1401

پاری سن ژرمن به ابر ستارگان خط حمله خود، مسی، نیمار و امباپه، چشم دوخته و بنفیکا با ایمان به تیم یکدستی که این فصل ساخته به دنبال راهی است که تیم فرانسوی را به زانو در بیاورد. دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و بنفیکا 19 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده منچستر سیتی کپنهاگن 19 مهر 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر