;
coinex

ویدیو جدید شروین حاجی پور بعد از آهنگ برای …/ اتهامش؟ فعالیت تبلیغی علیه نظام!

قطعا در روزهای اخیر حداقل یک بار آهنگ «برای» از خواننده جوان، شروین حاجی پور را شنیده‌اید. بعد از اینکه این خواننده توسط نیروهای امنیتی برای پاره ای از توضیحات دستگیر شده بود، حال ویدیوی جدید صحبت های این خواننده جوان توسط وی منتشر شده است. ویدیو جدید شروین حاجی پور بعد از آهنگ وایرال شده برای … را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

شروین حاجی پور با نام کامل شروین حاجی آقاپور، زاده 10 فروردین 1376 در بابلسر مازندران است. نام این خواننده چندین روز است که به واسطه آهنگ تاثیرگذارش (برای…)، به شدت مورد توجه ایرانیان و همچنین مردم دنیا قرار گرفته است.

در همین راستا امروز این خواننده جوان ویدیویی از خود منتشر کرد و در آن درباره برخی مسائل به وجود آمده صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری امیرعماد میر میرانی ؛ چرا یک فعال آی تی بازداشت شده است؟

ویدیو جدید شروین حاجی پور بعد از آهنگ برای…

ویدیو جدید شروین حاجی پور بعد از آهنگ برای...
ویدیو جدید شروین حاجی پور بعد از آهنگ برای…

شروین حاجی پور در این ویدیو به غیبت چندین روزه خود اشاره کرد و دلیل نبودنش را این گونه توضیح داد:

نگران نباشید و به شایعه ها توجه نکنین، دلیل اینکه این چند روز هم نبودم این بود که یه سری نگرانی هایی به وجود آمده بود به خاطر اینکه این آهنگ خیلی وایرال شده بود که نکنه من با یه جریان خاصی سازمان خاصی خارج از ایران در ارتباط بوده باشم و یا سفارشی بوده باشه که این سو تفاهم هم برطرف شد خدا رو شکر و واضحه که من این کار رو صرفا به خاطر ابراز همدردی با مردمی که به هر حال نقد داشتن به شرایط جامعه نوشتم و خوندم مثل اکثر هنرمندامون که اکثرشون یه واکنشی نشون دادن.

شروین حاجی پور در بخشی از صحبت های خود تاکید کرد که با هیچ خبرگزاری مصاحبه انجام نمی دهد و تاکید کرد: «امیدوارم که درکم کنید، من داخل ایران زندگی می‌کنم و دلم می‌خواد همین جا بمونم، همینجا زندگی کنم، همین جا بخونم، اگر هم حرفی بخوام بزنم، نقدی بخوام داشته باشم، دلم می‌خواد همینجا باشه، همین جا این کار رو انجام بدم.»

ویدیوی کامل اولین صحبت های شروین حاجی پور بعد از آهنگ وایرال شده برای را در ادامه مشاهده کنید:

از خواندن ترانه تا فعالیت تبلیغی علیه نظام!

شروین حاجی‌پور متهم شد به فعالیت تبلیغی علیه نظام

وی که با آهنگ (برای) یکباره در شبکه‌های اجتماعی به شهرت بالایی دست یافت، دیروز تفهیم اتهام شد.

پس از آنکه دو اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونت آمیز توسط شعبه ۱۱ بازپرسی دادسرای ساری به شروین حاجی پور تفهیم شد، او با تبدیل قرار بازداشت موقت به وثیقه به مبلغ یک صد میلیون تومان آزاد شد. به موجب قرار نظارت قضایی، دستور منع خروج او از کشور به مدت ۶ ماه صادر شد.

نظر شما درباره متهم شدن شروین حاجی پور به فعالیت تبلیغی علیه نظام چیست؟ آیا فکر می‌کنید این تصمیم درست بوده و یا اینکه این خواننده جوان تنها برای همدردی و همراهی با مردم عزیز کشورمان از طبع هنری خود استفاده کرده و این ترانه زیبا را سروده است؟ لطفا نظرات خود را با رعایت ادب و احترام همیشگی خود، در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر