;
coinex

مشخصات و اولین تصاویر از آنر X40 جی تی فاش شد

آنر گوشی Honor X40 GT را به زودی در چین معرفی می‌کند. حال تیزر رسمی منتشر شده از آنر X40 جی تی طراحی و همچنین مشخصات این گوشی پرچم‌دار را فاش می‌کند.

با توجه به اینکه که اولین تیزر آنر  ایکس 40 جی تی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که تا یک یا دو هفته دیگر به طور رسمی رونمایی شود. همچنین یک رندر از X40 GT در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد که این دستگاه، بیش‌تر متمرکز بر عملکرد است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی آنر X40 جی تی

باید بگوییم که تیزر منتشر شده توسط برند آنر، اطلاعاتی در مورد Honor X40 GT فاش نمی‌کند؛ اما بر اساس برخی گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 888 4G باشد.

آنر X40 جی تی

رندر Honor X40 GT نشان می‌دهد که این گوشی پرچم‌دار دارای یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ است؛ اما در تصویر مشخص نیست که این نمایشگر، یک پنل LCD است یا OLED. همچنین این دستگاه از یک ماژول دوربین دایره‌ای بهره می‌برد که به نظر می‌رسد در آن یک واحد دوربین سه‌گانه و یک فلاش LED تعبیه شده است. علاوه بر این، در مرکز ماژول دوربین، نام تجاری “GT” قرار دارد.

انتظار می‌رود که آنر X40 جی تی بالاتر از مدل‌های موجود سری X40 مانند Honor X40 و Honor X40i باشد. البته امیدواریم که شایعات در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد X40 GT فاش کنند.

باید بگوییم که Honor، در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری Magic 5 است که احتمالاً دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 هستند. این مجموعه شامل گوشی های مجیک 5 و مجیک 5 پرو می‌شود و احتمالاً سری Magic 5 را در ماه مارس یا آوریل 2023 (اسفند سال 1401 یا فروردین سال 1402) معرفی شود.

همچنین این شرکت ممکن است در دسامبر امسال (آذر ماه) از گوشی Honor Magic V2 رونمایی کند. گفته شده است که این گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و رابط کاربری Magic UI 7.0 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات گوشی آنر X40 جی تی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر