;
coinex

پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو ؛ مجری سابق صداوسیما در لندن!

پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو در چند ساعت اخیر ترند اخبار سلبریتی‌ها است. اما مجری سابق صداوسیما در لندن چه می‌کند؟

شبکه منوتو در لایو اینستاگرامی امروز خود از پیوستن احسان کرمی به شبکه من و تو خبر داد و حتی برنامه احسان کرمی در این شبکه تقریبا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: واکنش سیاستمداران به هک صداوسیما

پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو

کرمی در منوتو پلاس گفت که خیلی از اینکه بعد از مدت‌ها با مردم ایران صحبت می‌کند خوشحال است. او همچنین تایید کرد که تا هفته گذشته هم مشخص نبوده که قرار است به منوتو بیاید.

کرمی پیوستنش به شبکه منوتو را به حوادث اخیر ایران ربط داد و مدعی شد که حضورش در منوتو برای نشان دادن همصدایی اش با مردم است.

آقای کرمی در مدت اخیر هم یکی از سلبریتی‌های پرسروصدا در فضای مجازی بود و معمولا نسبت به وضعیت کشور انتقاداتی مطرح می‌کرد.

پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو ؛ مجری سابق صداوسیما در لندن!

احسان کرمی متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. او سابقه مجری‌گری بازیگری، خوانندگی و صداپیشه‌گی را در کارنامه هنری خود دارد. او که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی را نیز گذرانده‌است.

او اجرای برنامه های پربیننده ای همچون «نقره»، «زنده رود»، «خوشا شیراز»، «امضا»، «ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه دو»، «افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴»، «افتتاحیه شبکه تهران اچ دی» و «خندوانه به عنوان مجری برنامه خنداننده شو» را برعهده داشته است.

کرمی در تئاتر و سینما هم حضور داشته و در شبهای مافیا، شبکه مخفی زنان، سریال هم گناه و… بازی کرده است. او که تاکنون چند قطعه موسیقی را منتشر کرده‌است، در تابستان ۹۵ کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر