;
coinex

مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی ؛ تهدید صریح روزنامه دولت!

بنابر قانون، هر نوع ارتباطی با رسانه‌های ضدانقلاب جرم محسوب می‌شود و در نتیجه مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی نیز در قانون تعریف شده است.

بنابر قانون، هر نوع ارتباط با رسانه‌های ضدانقلاب جرم محسوب می‌شود و در نتیجه ارسال فیلم و تصویر برای این رسانه‌ها نیز مصداقی از ارتباط با ضدانقلاب و مشمول مجازات است.

بیشتر بخوانید: خبر تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی و واکنش رئیس سازمان هواپیمایی ایران

مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی

در مدت اخیر و همزمان با بروز اعتراضات و آشوب‌های گسترده در کشور، رسانه‌های معاند ضد انقلاب با تبلیغات گسترده خود، بینندگان را به ارسال فیلم از صحنه‌های مختلف اعتراضات خیابانی تشویق می‌کردند.

در نتیجه این وضعیت و ارسال تصاویر و ویدیوهای بسیار برای این شبکه‌ها و البته سواستفاده رسانه‌هایی چون ایران اینترنشنال از این ویدیوها، نهادهای مربوطه ثرار است به طور ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهند تا ضمن بررسی موضوع و شناسایی افراد خطاکار، برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد.

این به آن معنا است که احتمالا به زودی بسیاری از افراد به جرم ارسال ویدیو برای شبکه‌های ضدانقلاب مورد بازخواست قرار گرفته و احتمالا مجازات می‌شوند.

مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی ؛ تهدید صریح روزنامه دولت!

گفتنی است پیش از این ماجراها، خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه اصولگرا مدعی شده بود که مطابق ماده 508 قانون مجازات اسلامی، ارسال فیلم برای شبکه‌های معاند از 1 تا 10 سال حبس در پی خواهد داشت.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که موضوع ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی «همکاری با دول خارجی متخاصم» بوده که متن آن به این شرح است:

«هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب شناخته نشود ‌به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مجازات ارسال فیلم برای شبکه‌های خارجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    پس بلایی که این مسولین بیسواد بر سر این مردم بدبخت میارن به چه شخصی باید گفت کشوری که از رئیس جمهورش گرفته تا وزیران بیسواد بخصوص وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی – که لعنت خدا بر هر دوی شان باد

    پاسخ

    مسئولین پاسخگو! با عمل نه فقط باحرف !
    مسئولین انتقاد پذیر !!!!!
    عدم برخورد قهری!!!!!!
    وقتی یه سری از مسئولین نقشه میکشن فقط قانون رو به نفع خودشون تفسیر کنن!
    قانون برای مسئولین نه فقط برای مردم!
    شایسته سالاری!و خداحافظی با رابطه‌ بازی !
    خداحافظی مسئولین بازنشسته! چراکه اگر کارایی داشتن نتیجه ش خوب بود!
    معیشت مردم! رفاه برای همه نه برای خواص!
    بیکاری!
    مقابله بافساد _بخصوص خواص در عمل نه فقط حرف
    پاسخگو بودن درقبال بودجه اختصاص یافته و جلوگیری از هدر رفت آن!!!!!!
    سازمان بازرسی مستقل مستقل کشوری و قاطع !
    کارایی قوای سه گانه!
    دوستی با دنیا بخاطر مردم ! مردم ایران فهمیده هستن و فرق حرف و عمل را متوجه می شوند!
    اسلام دین مهربونی س !
    اسلام دین براساس عدل س نه حرف!
    عدالت وبرابری امام علی ع اگر شیعه علی ع هستیم!
    اسلام دین بعمل س نه حرف!

    پاسخ

    اگر ویدیو های زدن بستن کشتن و…. مردم از این حکومت میگیرن رسانه های داخلی بزارن آن وقت ماهم به این رسانه ها نخواهیم فرستاد

    پاسخ

    در صورتی می شود چنین حرکتی را جرم دانست،اولا مسئولین کشور هیچ کوتاهی در قبال پیشرفت کشور انجام نداده باشند،دوما شرایط را برای بهتر زندگی کردن مردم فراهم کرده باشند سوما هر فردی بنا به جایگاهی که دارد کوتاهی در مسیر پیشرفت کشور انجام نداده باشد،حرف مردم مخصوصا جوانان که عامل پیشرفت اصلی کشور محسوب میشوند شنیده ‌و عمل کرده باشد،کوچکترین مقصر گرانی ها را در محاکمه و اموال آنها را به سود مردم گرفته باشد،و افرادی که چنین قوانینی را در مجلس به رای میگزارند خود صلاحت داشته باشند،در آن صورت است که میشود با کمترین سهل انگاری برخی افراد که به ضرر کشور عمل میکنند محاکمه کرد،به امید پیروزی اسلام

    پاسخ

    داخل کشور که گوش شنوا و چشم بینا وجود ندارد پس چکار باید کرد اگرهم باشد تو این چهل و چند سال چه گلی به روی ملت زدند بس نیست من جوان متولد ۶۶ تاکی فقر تاکی غصه فردا تاکی محتاج پول تاکی شرمنده زن وبچه . راستی یک کلام تاکی بگین صبرکنیم

    پاسخ

    اگر اعدامی در کار نباشه و فقط زندان باشه قانون خوبیه .

    پاسخ

    .
    غلامعلی رجایی اصلاح‌طلب گفت: رسانه ملی از جوانان دعوت کند تا صدایشان شنیده شود.

    آقای رجایی،
    جوانان مخالف جمهوری اسلامی هرکدامشان حرفی دارند که با دیگری از زمین تا آسمان تفاوت دارد ابتدا لازم است طبق قانون اساسی دارای تشکل شوند حرفشان را یکی کنند تا قابل گفتن و شنیدن گردد.
    عنقا سر و برگیم مپرس از فقرا هیچ، عالم همه افسانه‌ی ما دارد و ما هیچ.
    زبر و بم وهم است چه‌ گفتن چه شنیدن، توفان صداییم در این ساز و صدا هیچ.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    پاسخ