;
coinex

امکان سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل فراهم شد

شرکت گوگل یک قدم دیگر در راستای پذیرش رمزارزها برداشت. کاربران به لطف امکان سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل از سایت‌ Etherscan بی نیاز خواهند شد.

گوگل در آخرین بروزرسانی خود به طور رسمی پشتیبانی از دامنه‌های اتریوم را آغاز کرد. از این پس بسیاری از آدرس‌های اتریوم قادر به ردیابی موجودی کیف پول خود از طریق گوگل خواهند بود. این فعالیت نیاز کاربران به سایت Etherscan را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

قابلیت سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل

قابلیت سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل اولین بار توسط هان هوآ (Han Hua)، مدیر سرمایه‌گذاری گوگل، معرفی شد. وی در پست توییتری 11 اکتبر خود نوشت: «بسیار عالی. آدرس‌های بلاک چین هم اکنون قابلیت جستجو شدن در گوگل را خواهند داشت».

در آن زمان سایت خبری Cointelegraph تلاش نمود تا آدرس‌های بیت کوین را در گوگل جستجو کند؛ اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. استفن کول (Stephen Cole)، سرمایه‌گذار شرکت Angel، از پشتیبانی گوگل انتقاد نمود. استفن در توییتر خود نوشت: “آیا گوگل از بیت کوین اطلاعی ندارد؟”

امکان سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل فراهم شد

کوین تلگراف در ادامه چندین آدرس مختلف اتریوم را نیز امتحان کرد. اکثر این آدرس‌ها در نتایج جستجوی گوگل به نمایش درنیامدند. این نتایج نشان می‌دهد که عملکرد سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل همچنان محدود است و به احتمال زیاد با گذشت زمان بهبود خواهد یافت.

همکاری گوگل با صرافی کوین بیس

داده‌ها نشان می‌دهد که گوگل نقش کلیدی در جذب کاربران اینترنت به دنیای خدمات مبتنی بر بلاک چین و وب 3 ایفا کرده است. گوگل علاوه بر امکان سرچ دامنه‌های اتریوم، با صرافی کریپتوکارنسی Coinbase نیز همکاری کرده است.

به لطف همکاری گوگل و کوین بیس کاربران قادر به استفاده از خدمات ابری خواهند بود. پرداخت این خدمات با ارزهای دیجیتال صورت خواهد گرفت. این طرح از اوایل سال 2023 اجرا می‌شود. گوگل در گذشته نیز در فضای رمزارزها فعالیت کرده بود. این شرکت با تهیه یک شمارش معکوس برای طرح ادغام اتریوم حمایت خود از این رمزارز را نشان داد.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری پلتفرم خدمات دارایی دیجیتال Matrixport، در گفتگو با کوین تلگراف اعلام کرد:

«ما نباید از تلاش‌های گوگل در فضای وب 3 شگفت‌زده شویم زیرا بانک های تجاری و شرکت‌های Web2 همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. زمستان کریپتویی کنونی بسیار متفاوت است و شرکت‌های مختلف به سرمایه‌گذاری در کریپتو ادامه می‌دهند. شرکت‌های جدید ممکن است در این امر از شرکت‌های فعلی نیز جلو بزنند».

تیلن معتقد است انقلاب بزرگ در زمینه پذیرش رمزارزها زمانی رخ خواهد داد که گوشی‌های آیفون به عنوان کیف پول ارز دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند. وی افزود:

«در صورتی که این اتفاق رخ دهد، سرعت حرکت صنعت کریپتو از 100 مایل در ساعت به 250 مایل خواهد رسید».

ویتوریو ریوابلا (Vittorio Rivabella)، مدیر روابط توسعه‌دهنده پلتفرم توسعه Alchemy اعلام کرد که خبر سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل تأثیر بسیار مثبتی بر بازار رمزارزها خواهد گذاشت.

SadPanda.blockchain، سر دبیر سابق وبلاگ Web3ArtBlog از این خبر چندان هیجان‌زده نشد. سد پاندا معتقد است که گوگل داده‌های بلاک چینی را به تبلیغ‌کنندگان فروخته و کیف پول‌های کاربران را مورد هدف قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت سرچ دامنه‌های اتریوم در گوگل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر