;
coinex

رندرهای مک بوک اولترا مجهز به داینامیک آیلند منتشر شد

رندرهای مک بوک اولترا شرکت اپل با طرح مفهومی داینامیک آیلند آیفون در چند رنگ به صورت غیررسمی منتشر شد. این قابلیت پیش از این در آیفون 14 وجود داشته است.

پیش از این اپل با تغییرات اساسی در طراحی گوشی‌های خود در سال 2017 با انتشار آیفون 10، بریدگی نمایشگر (ناچ) را به ویژگی منحصربه‌فرد در طراحی ظاهری آیفون تبدیل کرد و همچنین در سال‌های بعد از این نوع طراحی در مک بوک نیز استفاده شد.

حال‌که آیفون‌های پرو نسل جدید با طراحی حفره‌ی کپسولی موسوم به جزیره‌ی پویا یا داینامیک آیلند (Dynamic Island) رونمایی شده‌اند، خیلی دور از ذهن نیست که در آینده شاهد مک بوکی با نمایشگری از حفره‌ی کپسولی در بالای آن باشیم.

بیشتر بخوانید: آیا داینامیک آیلند در سری ردمی K60 عرضه می‌شود؟

رندرهای مک بوک اولترا مجهز به داینامیک آیلند

در حال حاضر به این منظور یک طراح خلاق قبل از اپل دست‌ به اجرای این طراحی زده و رندرهای مک بوک اولترا با طرح مفهومی را منتشر کرده است. در رندرها لپ تاپی مک بوک شاهد طراحی مانند سایر مک بوک‌های اپل هستیم که طراحی پریمیومی دارد، با این‌ حال با توجه به استفاده از حفره‌ی کپسولی یا داینامیک آیلند، دارای حاشیه‌‌های کمی در اطراف نمایشگر خواهد بود.

رندرهای مک بوک اولترا

در گوشه‌ی کیبورد لپ تاپ مک بوک اولترا شاهد کلید ادغام‌شده با حسگر اثر انگشت خواهیم بود و در بالای کیبورد نوار لمسی (تاچ‌بار) آن نیز این کلید به‌چشم می‌خورد. در طراحی مفهومی مک بوک اولترا، در رنگ‌های طلایی و خاکستری و نقره‌ای به تصویر کشیده شده است. که به استفاده این رنگ‌ها توسط اپل در لپ تاپ‌هایش عادت داریم.

رندرهای مک بوک اولترا

اپل در زمان رونمایی از آیفون‌های نسل جدید خود اعلام کرد که در مدل‌های پرو حسگر مجاورتی را به زیر نمایشگر منتقل و سایر حسگرها را در فاصله‌ی نزدیک‌تری جای داده است تا بریدگی نمایشگر را حذف و آن را با داینامیک آیلند جایگزین کند. داینامیک آیلند در آیفون با iOS سازگاری بسیار ویژه‌ای داشته و کار با آن برای کاربران بسیار لذت‌بخش بوده است. باید توجه داشت که مک بوک نمایشگر لمسی نداشته، پس فعلاً مشخص نیست که در این لپ تاپ مفهومی، نرم‌افزار چگونه با داینامیک آیلند ترکیب خواهد شد.

رندرهای مک بوک اولترا

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای مک بوک اولترا مجهز به داینامیک آیلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر