;
coinex

عدم پخش دورهمی قطعی شد؛ مدیری پست خود را پاک کرد!

بعد از شایعات و اخبار گوناگون و متناقض، عدم پخش دورهمی رسما توسط رئیس سازمان صداوسیما یعنی پیمان جبلی به طور ضمنی تایید شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به خداحافظی شماری از مجریان سیما در نتیجه حوادث اخیر گفته: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آنها نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: مجری جدید دورهمی انتخاب شد؛ جایگزین مهران مدیری در دورهمی کیست؟

عدم پخش دورهمی قطعی شد

پیمان جبلی پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحولات اخیر کشور به اتفاق‌های اخیر رسانه ملی هم پرداخت و در خصوص برخی از مجریان صداوسیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت:

کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می دانند، با ما کار می کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آنها نخواهیم شد.

عدم پخش دورهمی قطعی شد؛ مدیری پست خود را پاک کرد!

جبلی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص شایعات مربوط به حذف برنامه دورهمی از شبکه نسیم که سازمان هزینه آنها را پرداخت کرده است، گفت: «برنامه‌هایی که برای آنها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبین باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبین ما واقع نمی‌شود و ماهم از آنها استفاده نمی‌کنیم».

مهران مدیری نیز دیروز پست جنجالی چند روز پیش خود را که در آن اعلام کرده بود راضی به پخش قسمت‌های جدید دورهمی از تلویزیون نیست را از اینستاگرام پاک کرد.

فیلم سخنان مهران مدیری با واکنش‌های زیادی از جمله ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده دورهمی همراه بود. این تهیه‌کننده درباره اظهارنظر مهران مدیری گفت: «مالکیت اینگونه برنامه‌ها متعلق به سازمان صداوسیماست و تصمیم گیرنده در رابطه با پخش یا عدم پخش برنامه سازمان صداوسیماست».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عدم پخش دورهمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر