;
coinex

همکاری جی‌پی‌مورگان و ویزا : اتصال شبکه‌های پرداخت بلاک چین

جی‌پی‌مورگان و ویزا جهت ارائه خدمات پرداخت برون مرزی با یکدیگر فعالیت کردند. همکاری جی‌پی‌مورگان و ویزا از طریق شبکه‌های Liink و B2B Connect صورت خواهد گرفت.

شرکت‌های جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) و ویزا (Visa) جهت اتصال شبکه‌های پرداخت بلاک چین با یکدیگر همکاری کردند. این دو شرکت از راهکارهای Liink و B2B Conncet استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوایند:‌ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

همکاری جی‌پی‌مورگان و ویزا

بر اساس گزارش 11 اکتبر فوربز، شبکه Liink جی‌پی‌مورگان به منظور نقل‌ و انتقالات برون مرزی طراحی شده است. این شبکه تحت کنترل طرح بلاک چین و کنترل پرداخت Onyx فعالیت می‌کند. Onyx بستری برای موسسات فراهم می‌کند تا اطلاعات مالی را به اشتراک گذاشته و تراکنش‌ها را تأیید کنند.

شبکه B2B Connect شرکت ویزا شبکه‌ای مشابه با Liink است که به منظور استفاده سازمانی با Onyx ادغام شده است. Confirm یک محصول اعتبارسنجی اطلاعات حساب به شمار می‌رود. این ابزار تضمین می‌کند که طرف‌های معامله هویت واقعی و اطلاعات صحیح را ارائه می‌دهند. Onyx اعلام می‌کند که Confirm توانایی تأیید بیش از 2 میلیارد حساب بانکی را از 3500 موسسه مالی را دارد.

Finextra در تاریخ 11 اکتبر گزارش داد که JPMorgan تا پایان سال جاری Confirm را در 10 کشور راه‌اندازی خواهد کرد. دویچه بانک (Deutsche Bank)، غول بانکی آلمانی نیز جهت تبدیل شدن به یکی از اعضای مؤسس Confirm با این شرکت قرارداد امضا کرده است.

پذیرش جهانی Confirm

الکس لیتلتون (Alex Littleton)، رئیس جهانی Confirm، در بیانیه‌ای عمومی توضیح داد که رشد Confirm‌ به شدت تحت تأثیر اثرات شبکه قرار گرفته است. به عقیده لیتلتون حضور دویچه بانک به عنوان یکی از اعضای مؤسس و همچنین اتصال به بلاک چین B2B ویزا، منجر به پذیرش Confirm در سطح جهانی می‌شود.

همکاری جی‌پی‌مورگان و ویزا : اتصال شبکه‌های پرداخت بلاک چین

همکاری جی‌پی‌مورگان و ویزا نشان‌دهنده تمایل این دو شرکت به ارائه جایگزین برای سیستم پیام‌رسانی جامعه ارتباطات مالی بین بانکی جهانی (SWIFT) برای مدیریت و تسهیل فرآیندهای فرامرزی است.

مفهوم پرداخت‌های فرامرزی در هفته جاری در کانون توجه قرار گرفت. اداره پول سنگاپور در 10 اکتبر اعلام کرد که این کشور توانایی استفاده از فناوری بلاک چین برای ارائه راه‌حل‌های مناسب برای مسائل فعلی نظیر سرعت و هزینه‌ها را خواهد داشت.

رونمایی ریپل از پرداخت فرامرزی

راوی منون (Ravi Menon)، مدیرعامل اداره پول سنگاپور، در یک سخنرانی کلیدی خاطرنشان کرد که وضعیت فعلی پرداخت‌های فرامرزی در قرن بیست و یکم مناسب نیست. وی افزود:

وضعیت پرداخت‌های فرامرزی آهسته، پر هزینه، شفاف و ناکارآمد است. این وضعیت متکی به سیستم‌های قدیمی بانکی خواهد بود.

به عقیده راوی منون، گسترش شبکه‌های پرداخت مبتنی بر بلاک چین یکی از راه‌حل‌های ممکن برای این مشکل خواهد بود. آزمایشگاه ریپل نیز در هفته جاری از پرداخت‌های فرامرزی خود (ODL) رونمایی کرد.

ریپل در 11 اکتبر، شراکت خود با شرکت پرداخت Lemonway و شرکت ارائه‌دهنده خدمات انتقال پول Xbaht را اعلام کرد. این شراکت باعث می‌شود این دو شبکه از ODL به منظور ارائه پرداخت‌های رمزنگاری شده برای مشتریان خود در فرانسه، تایلند و سوئد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری جی‌پی‌مورگان و ویزا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خوب بااشتراک گذاشتن ارزشما چی نصیب مامیشود

    پاسخ