;
coinex

مشخصات فنی اوپو رینو 9 فاش شد

مشخصات فنی اوپو رینو 9 تا قبل از عرضه رسمی فاش شده است. طبق گزارش‌ها، خانواده Reno 9 ممکن است در اوایل ماه نوامبر (آبان ماه) در چین به صورت رسمی عرضه شوند.

گفته شده است که سری گوشی‌های اوپو رینو 9 در دست ساخت هستند. با اینکه هنوز نزدیک به یک ماه دیگر تا عرضه رسمی این گوشی فرصت باقی مانده، حال افشاگر چینی Digital Chat Station مشخصات اوپو Reno 9 را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

ویژگی‌ها و مشخصات فنی اوپو رینو 9

گوشی اوپو رینو 9 با شماره مدل PHM110 عرضه می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده با اندازه 6.7 اینچ است. همچنین رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080 در 2412 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، اوپو رینو 9 از چیپست اسنپدراگون 778G پلاس کوالکام و 12 گیگابایت رم بهره می‌برد.

اوپو رینو 9

این دستگاه درست مانند سری Reno 8 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 بهره می‌برد. همچنین در پنل پشتی رینو 9 یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B تعبیه شده. با آنکه این گوشی از دوربین سه‌گانه پشتیبانی می‌کند؛ اما هنوز اطلاعاتی از دوربین‌های دیگر آن منتشر نشده است.

این دستگاه توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود که این باتری از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به پشتیبانی رینو 8، از شارژ سریع 80 واتی، می‌توان این مورد را به عنوان یکی از نقطه ضعف‌های این گوشی نسبت به نسخه قبلی خود به حساب آورد.

با آنکه اوپو رینو 9 در بخش شارژ عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به اوپو رینو 8 دارد؛ اما صفحه‌نمایش و دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند در مقابل نسخه قبلی خود برتر است. برای مثال رینو 8 دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED بوده که از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد.

علاوه بر این، به تراشه Dimensity 1300، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 80 واتی مجهز است. می‌توان گفت رینو 8 به غیر از بخش باتری و شارژ در دیگر قابلیت‌های ارائه شده، عملکرد ضعیف‌تری دارد.

گفتنی است که سری گوشی‌های Reno 9 احتمالاً به همراه مدل‌های Reno 9 Pro و Reno 9 Pro پلاس عرضه خواهد شد؛ اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌های نسخه های Pro و Pro+ در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی هوشمند اوپو رینو 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر