;
coinex

ورزشگاه گوگل ؛ غول جستجوی اینترنتی حق امتیاز ورزشگاه تاتنهام را می‌خرد؟

ورزشگاه گوگل ، ماجرا از چه قرار است؟ آیا غول جستجوی اینترنتی حق امتیاز ورزشگاه تاتنهام را می‌خرد؟ گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل با باشگاه تاتنهام توافقاتی را داشته است.

سه سال و نیم از نقل مکان تاتنهام به استادیوم جدیدش می‌گذرد و ممکن است به زودی نام این استادیوم 1 میلیون پوندی تغییر کند. استادیوم تاتنهام هاتسپر که جایگزین استادیوم قدیمی وایت‌هارت‌لین شد، نام جدیدی خواهد یافت. با توجه به توافقات جدید که بین تاتنهام و گوگل صورت گرفته است، گوگل در حال بررسی شرایط برای خرید حق نام ورزشگاه باشگاه فوتبال تاتنهام انگلیس است

بیشتر بخوانید: ابزار ترجمه جدید گوگل معرفی شد، سریع‌تر و دقیق‌تر از همیشه!

ورزشگاه گوگل

به گزارش اتلتیک، باشگاه فوتبال تاتنهام در حال مذاکره با گوگل است تا نام استادیوم جدید خود را به «گوگل» تغییر دهد. گوگل که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا است، طی سال‌های اخیر همکاری‌های تجاری زیادی در زمینه‌های مختلف ورزشی را داشته است.

تیم مک لارن در فرمول یک در ماه مارس 2022 قرارداد اسپانسرینگ با گوگل امضا کرد و این غول صنعت فناوری، با NBA هم وارد همکاری شده است. عقد قرارداد با گوگل می‌تواند درآمدهای تاتنهام را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. با این‌حال هیچ‌ یک از طرفین اظهار نظر رسمی درباره این خبر نداشته‌اند.

ورزشگاه گوگل

دقیقا سال 2017 بود که تاتنهام از ورزشگاه قدیمی خود یعنی وایت هارت لین جدا شد و برای مدت کوتاهی بازی‌‌های خود را در ورزشگاه «ومبلی» انجام می‌داد. این باشگاه سپس در سال 2019 به استادیوم جدید خود به نام Tottenham Hotspur Stadium نقل مکان کرد. بسیاری از باشگاه‌های انگلیسی بزرگ حق نام ورزشگاه‌های خود را به برندهای تجاری مختلف فروخته‌اند. برای مثال نام ورزشگاه آرسنال سال‌هاست که به (استادیوم امارات) تغییر کرده است.

به این خاطر که تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، گوگل با این معامله می‌تواند بازتاب بین‌المللی مناسبی برای خود به دست آورد. البته لازم به ذکر است که برندهای بزرگ دیگری ماننده اسپاتیفای هم وارد دنیای فوتبال شده‌اند. این غول صنعت موزیک چند ماه پیش با تیم بارسلونا قرارداد بست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورزشگاه گوگل چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر