;
coinex

روبیکا ادعاهای مطرح شده را رد کرد ؛ آیا کمک مالی هنگفتی به روبیکا انجام نشده است؟

ظاهراً کمک مالی هنگفتی به روبیکا سرازیر شده است از کجا و از که هنوز مشخص نیست. اما روبیکا این ادعا را رد کرده است.

اخیراً شایعاتی در مورد کمک مالی هنگفتی به روبیکا در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر انتشار پیدا کرده است. طرح این شایعات باعث شد تا روبیکا ربالاخره سکوتش را بشکند و بیانیه‌ای رسمی صادر کند.

بیشتر بخوانید: 2500 میلیارد تومان هزینه فقط برای قلق گیری روبیکا

کمک مالی هنگفتی به روبیکا

شایعه کمک مالی هنگفت به روبیکا موضوعی‌ است که اخیراً خبرش دست به دست شده است. اما روبیکا در پی این شایعات، بیانیه زیر را منتشر کرده است:

«روبیکا از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس‌های بین المللی متاسف است و ترجیح می‌دهد در یک فضای رقابتی، بر اساس مزیت‌های بومی با سایر پلتفرم‌ها رقابت کند.

روبیکا با سهامداری همراه‌اول و ایرانسل، ماهیتی خصوصی دارد. این اپلیکیشن باتوجه به مدل درآمدی براساس سهم درآمد از ترافیک مصرفی کاربران، برای سهامداران خود سودآور بوده و نیازی به حمایت‌های مالی دولتی ندارد.

جذب میلیون‌ها مخاطب در روبیکا از ابتدا با ارائه خدمات کاربردی صورت گرفته بود که گواه این ادعا، حضور بیش از ۱۴ میلیون نفر کاربر فعال روزانه و بیش از ۳۲ میلیون کاربر یکتای فعال در ماه است.

از سال گذشته تاکنون با در دسترس قرارگرفتن سرویس کسب درآمد روبیکا، بیش از یکصدهزار نفر توانسته‌اند با فعالیت و تولید محتوا در این اپلیکیشن کسب درآمد کنند.

مجموعه روبیکا ضمن تکذیب ادعا‌های مطرح شده از سوی برخی افراد و رسانه‌ها، خواستار ارائه مستندات از مدعیان است و حق خود را برای شکایت از ادعا‌های جعلی محفوظ می‌داند».

کمک مالی هنگفتی به روبیکا

شاید دلیل هجوم‌های اخیر به روبیکا را زمانی که آمارهای گفته شده بالا را از سمت روبیکا ببینیم، بهتر درک کنیم، ۳۲ میلیون کاربر یکتا و ۱۴ میلیون کاربر روزانه فعال و درآمدزایی بیش از صدهزار جوان ایرانی از طریق تولید محتوا، آن‌هم در میان انبوه تخریب‌های خارجی و داخلی به خوبی حاکی از توان قابل ستایش جوانان نخبه ایرانی است.

مروری بر امکانات و قابلیت‌های روبیکا هم نشان می‌دهد که تیم توسعه‌دهنده آن سعی داشته تا جامعه‌ای ایرانی با فرهنگ ایرانی را در فضای مجازی انعکاس دهد. که این موضوع باعث شده، سلایق آحاد مردم در آن به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شایعات کمک مالی هنگفتی به روبیکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر