;
coinex

فاش شدن دلیل جا ماندن جنجالی ترابی و امیری از اتوبوس تیم پرسپولیس [+ ویدیو]

جا ماندن جنجالی ترابی و امیری از اتوبوس تیم پرسپولیس به ترند داغی در فضای مجازی و رسانه ها تبدیل شد. اما ساعاتی از این ماجرا نگذشته بود که دلیل جا ماندن ترابی و امیری از اتوبوس تیم پرسپولیس فاش شد. ماجرا چیست؟

به گزارش تکراتو و به نقل از ورزش 3، دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بعد از جدال با مس رفسنجان، جدا از سایر بازیکنان آزادی را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

فاش شدن دلیل جا ماندن جنجالی ترابی و امیری از اتوبوس تیم پرسپولیس

روز گذشته پرسپولیس موفق شد با گلی که یورگن لوکادیا به ثمر رساند، مس رفسنجان را شکست دهد و بار دیگر صدرنشین لیگ برتر لقب گیرد.

در پایان این بازی، اتوبوس این باشگاه در شرایطی استادیوم آزادی را ترک کرد که تصاویری از خروج انفرادی وحید امیری و مهدی ترابی منتشر شد. موضوعی که حواشی زیادی را شکل داد و با شایعاتی درباره جا ماندن این دو ملی‌پوش سرخپوشان همراه شد.

اما پیگیری خبرنگاران از مسئولان تیم نشان می‌دهد که دلیل جاماندن ترابی و امیری از اتوبوس تیم پرسپولیس درخواست خودشان بود.

این دو بازیکن به درخواست خودشان و با توجه به اینکه خودروی شخصی‌شان را به آزادی آورده بودند، در اتوبوس تیم حاضر نشده بودند.

ویدیو جاماندن ترابی و امیری از اتوبوس تیم پرسپولیس را مشاهده کنید:

ایسنا نیز با تیتر «ماجرای جا ماندن ترابی و امیری از اتوبوس پرسپولیس» به بررسی این موضوع پرداخت.

بر اساس اعلام منابعی در تیم پرسپولیس به ایسنا، مهدی ترابی و وحید امیری قبل از بازی از افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی اجازه گرفته بودند تا پس از بازی همراه سایر بازیکنان با اتوبوس ورزشگاه را ترک نکنند و با خودروی شخصی خود از ورزشگاه خارج شوند.

نه تنها این دو بازیکن بلکه فرشاد فرجی و علیرضا بیرانوند هم چنین اجازه‌ای از کادر فنی پرسپولیس گرفته بودند و به همین خاطر این چهار بازیکن بعد بازی با خودروی شخصی ورزشگاه را ترک کردند و با اتوبوس تیم به هتل بازنگشتند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر