;
coinex

ازدواج جنجالی سارا و نیکا ؛ شوهرای سوئدی دوقلوهای پایتخت! [+ ویدیو و عکس]

ازدواج جنجالی سارا و نیکا فرقانی اصل یکی از پربحث‌ترین اخبار شبکه‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر است. شوهرهای سوئدی دوقلوهای پایتخت در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

اگر بخواهیم اشاره‌ای هرچند کوچک به بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل داشته باشیم، این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

سارا و نیکا دوقلوی های پرحاشیه تلوزیون هستند که باز هم یک عکس متفاوت از بازیگران دوقلو سریال پایتخت دوباره ذهن ها را به خود مشغول کرد.

بیشتر بخوانید:

ازدواج جنجالی سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت با شوهرانی سوئدی؟

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت
ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت

در ادامه بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل می‌توان گفت که دوقلوهای معروف سریال پایتخت درسال 90 با بازی در این سریال چهره شدند. سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و در سوئد مستقر شدند.

سارا و نیکا در این مدت با عکس های و استوری های نامتعارف در صفحه رسمی اینستاگرام خود جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند.

در عکس منتشر شده سارا و نیکا در کنار دو مرد جوان دیده می شود که همین موضوع موجب شد تا کاربران حدس بزنند که این ها احتمالا همسران آینده این دو خواهر بازیگر باشند.

سارا و نیکا فرقانی اصل هنوز به موضوع جنجال برانگیز ازدواج‌شان واکنشی نشان نداده اند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند.

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند و امسال نیز تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت حاشیه‌های زیادی را برای این دو بازیگر جوان به همراه داشت. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند.

ازدواج سارا و نیکا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.
سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است.

قطعا اگر پایتخت نبود سارا و نیکا هم نبودند. دو قلوها حالا هر کدام بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارند و با اینکه فعالیت خاصی هم ندارند اما همچنان طرفداران خود را نگه داشته اند! هرچند عکس ها و استوری های جنجالی دوقلوهای فرقانی اصل در اینستاگرام نیز تاثیر زیادی برای نگه داشتن فالوور های نوجوان آن ها دارد.

تصویر جنجالی منتشر شده از بازیگران جوان سریال پایتخت را در ادامه تماشا کنید، تصویری که به شایعه ازدواج سارا و نیکا دامن زد:

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت [+تصاویر شوهرهایشان]

هرچند به جز وجود این عکس، شاید این ویدیو از محسن تنابنده درباره ازدواج دوقلوهای سریال پایتخت را بتوان سرآغاز شایعات مرتبط با ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل دانست.

در ادامه ویدیو مصاحبه محسن تنابنده (بازیگر نقش نقی و پدر سارا و نیکا در سریال پایتخت) درباره ازدواج دوقلوهای پایتخت را مشاهده کنید:

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند.

نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. سارا و نیکا بخاطر شیطنت ها و کار های غیر اخلاقی از فصل آخر سریال پایتخت حذف شدند.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

بیشتر بخوانید:

سارا فرقانی اصل درباره اولین تجربه بازیگری‌شان چنین می‌گوید:

اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]
دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند.

نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگران جوان و چهره های اینستاگرامی هستند که کم و بیش حاشیه های زیادی دنباله رو آن‌هاست؛ از دعوای سارا و نیکا در لایو اینستاگرام گرفته تا تولد لاکچری این دو بازیگر جوان سریال پایتخت و الان هم ازدواج سارا و نیکا با شوهرانی از سوئد!

نظر شما درباره ازدواج جنجالی سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت در سوئد چیست؟ آیا فکر می‌کنید این خبر صحت دارد و یا از جمله شایعاتی است که در فضای مجازی رد و بدل می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (178 نظر)

    این اَخمَخ ها رو چه با بازیگری ؟ بیشتر گویا مایل به سمت فیلم‌ پورن باشن تا فاخر 🙃

    پاسخ

    چقدر باید ندید بدید،باشیم،که به این دو تا بگیم بازیگر!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ

    🗿🤝

    پاسخ

    من به خوب و بدشون کارهاشون کاری ندارم فقط نمیدونم چرا اصلا به دلم نمیشینن خیلی نچسبن چیکارکنم که من دیگه اینارو هی توگوگل نبینم یاحداقل کمترببینم بابا حسود نیستیم بخدا فقط خیییلییییی نچسبن🤦‍♀️

    پاسخ

    گل گفتی . ما تو بعضی از سریالها دیدم بچه های کوچیک آنقدر دیالوگ دارند که از بازیگر اصلی قشنگتر حرف زدن و بازی کردن همین بازیگر سریال لیسانسه ها ، و خیلی از سریالهای دیگه ، این دوتا اصلا بلد نیستن عادی حرف بزنن دوکلمه هم که میگفتن کتابی بود

    پاسخ

    اگر آرابش نکنن نمیشه نگاهشون کرد . کی اینارو آورد تو سینما بد سلیقه ها

    پاسخ

    سلام
    آرزوی خوشبختی و موفقیت برای دیگران داشته باشیم نه اینکه حسادت و بدگویی که انسان هر چه به سرش میاد از همین زبانش است، خوب حرف بزنی خوبی خواهی دید بد حرف بزنی بدی خواهی دید امیدوارم این دوتا دوقلوی ایرانی و همشهری در زندگی شان موفق و سربلند باشند .

    پاسخ

    اینا که بازیگر نیسن.تنها شانسی که آوردن.همزاد

    پاسخ

    این دوتابچه ازدواج کردن یک ماه نشده طلاق بعددنباله شوهرجدید کارشون شده این

    پاسخ

    چقد ما بدبختیم ،، واقعاً چقد ما عقب مونده ایم ، یعنی تو مملکت ، تو دنیا آدم و خبر دیگه ای نیست؟؟ متأسفم برا خودم که هی باید این دو نفرو بعنوان آدم و خبر و …..ببینم و بخونم،، نخبه های این مملکت کجان؟؟آیا میخواین اونا لاپوشانی و ردگم کنین؟؟ ….؟

    پاسخ

    واای دیوونمون کردین
    بسه دیگه
    این عکس چند ساله که همینجور پخش میشه هی میگن شوهران سارا و نیکا
    بسهه دیگههههه

    پاسخ

    حالا با این وضع به نظرتون امام زمان ظهور میکنه سارا نیکا باید روز قیامت جواب بدن که چرا موهاشون رو به ناحرم نشون دادن

    پاسخ

    گوگل تورو خدا اینچیزارو نزار بزار مایه روز میایم گوگل حرف راست ببینیم ازین چرتو پرتا هم نزار بازی بزاری ما بازی کنیم بهتره تا اینارو میبینیم😐😐😐😐😐😜😐

    پاسخ

    بچهه؟! حالت خوشه
    بود و نبود اینها تو این سریال فرقی نداره

    پاسخ

    دیگه به خدا این بازیگران شورش را دراوردند یعنی بعضیا واقعا خوبن به تعداد انگشت شماری اما بضیا شورش رو درآوردند و بخاطر اونا خشک و تر یه جا میسوزن

    پاسخ

    خواهشا این رشتیهای بی خاصیت اینقدر بزرگ نکنید

    پاسخ

    از اونجایی که این دو از حد خود گذشتن ولی به ما ربطی نداره الان ازدواج کردن چرا باید بزارن خب به ما چه ربطی داره زندگی دیگران به جای اینا به وعض مردم رسیدگی کنن مردم الان دنبال یه تیکه نونن

    پاسخ

    دوتا علف هرز بیش نبودن.
    ن فیلمای خیلی خفنی بازی کردن و ن خیلی سابقه بازی کردن دارن.
    اومدن دوتا بچه ایی ک تو سوئد زندگی میکردن بهشون پرو بال دادن.
    شدن دوتا هرزه.کجاشون بازیگر بود؟؟
    گوگوش در کودکی فیلم بازی کرده
    برید نگاه کنید
    خدایی لذت میبرید
    لیلافروهر
    اونا زبون داشتن و ژن بازیگری تو وجودشون بود.ن دوتا بچه عقده ایی ک تازه فاز عشق و صفا اینارو گرفته بود

    پاسخ

    لعنتی 😂😂گروه یهودی بی تی اس ؟ 😂🤣بیشتر مردمی که تو کره زندگی میکنن یا مسیحی هستن یا بودا…یا اصلا بدون دین هستن …

    حالا یه چیزی….تو این دوتا جغله رو با بزرگ ترین بند بوی جهان مقایسه میکنی ؟؟؟؟آقای مطالعه کن ،یکم تحقیق کردن چیز بدی نیست 😂

    پاسخ

    بلاخره؟؟؟ مگه چه قدر سن دارن؟؟

    پاسخ

    همون بهتر بازی نکنن چون اصلا بازیگری بلد نیستن تو سریال پایتخت که نقش هویچ داشتن کل سریال ده تا کلمه دیالوگ نداشتن

    پاسخ

    ناموصن من وقتی خودم رو باهاشون مقایسه میکنم..
    مغزم:تو چقدر پاستوریزه‌ای بشر
    دلم:خداوکیلی آخه چرا خدا ترو خلق کرده😐😑💔

    پاسخ

    عکس نگیرن والا بابا فهمیدم شمام معروفین بسع دیگه 🤣

    پاسخ

    توپولوهای فضول

    پاسخ

    این نتیجه همکاری دوشرکت باهم بوده واقعاشده این اگه قراربودتنهایی بسازه سایپا یه دسته بیلم بهش اضافه میشدالان چندین ساله فروغون جاماشین قالب میکنن

    پاسخ

    سلام واقعا برای مردم کشورم متاسفم که وقتشون روبرای دیدن یه همچین مترسک هایی تلف می‌کنند وفالووریک همچین الگوهای ناهنجاری میشن، تواین جامعه اینقدرافراد مفیدداریم که خیلی به درد مردم خوردن‌ ولی بی نام ونشان اند.

    پاسخ

    کاملا با حرفتون موافقم!

    پاسخ

    شعور ملتو نگاه کن

    پاسخ

    نظری ندارم ولی چند سال پیش رو اینا کراش بودم😂
    آخرت تباهی😂👌

    پاسخ

    گل گفتی👍🏻👍🏻👍🏻واقعا حرفاتون لاک داشت

    پاسخ