;
coinex

علت قطع سرویس های ارسال پیامک گروهی چیست؟

بنابر جدیدترین گزارش‌هاف همزمان با برخی اختلالات در شبکه‌های پیامکی و اینترنتی، با دستور قضایی از امروز شاهد قطع سرویس های ارسال پیامک گروهی هستیم.

از امروز 22 مهر 1401 و با دستور قضایی، همه سرویس‌های ارسال پیامک در سراسر کشور قطع شده‌اند. سرویس‌هایی که سایت‌ها و اپ‌های ایرانی معمولا از آن‌ها برای ارسال فرخوان‌های گروهی یا کدهای احراز هویت استفاده می‌کنند و حالا به عللی تقریبا مشخص مختل شده است!

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: تا زمان رفع ناامنی‌ها محدودیت های فضای مجازی ادامه دارد

قطع سرویس های ارسال پیامک گروهی

این در حالی است که طی روزهای اخیر و با فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ، دردسرهای زیادی برای بسیاری از افراد و کسب‌وکارها رخ داده بود و اعتراضاتی نسبت به فیلترینگ نیز به طور رسمی مطرح شد.

مسئولان اما به جای ارائه پاسخ مشخص درباره زمان رفع محدودیت‌ها و یا علت محدودیت‌ها، سرویس‌های دیگری چون گوگل‌پلی استور، برخی بازی‌های آنلاین و حتی اخیرا سرویس گوگل ادز را نیز به دایره فیلترینگ افزوده‌اند!

علت قطع سرویس های ارسال پیامک گروهی چیست؟

اکنون ولی با قطع فعالیت سرویس‌های ارسال پیامک بسیاری از پلتفرم‌های ایرانی قادر به جذب کاربران جدید نخواهند بود. دلیل این تصمیم قضایی هنوز مشخص نیست اما نمی‌توان آن را بی‌ارتباط با هک شدن پلتفرم پوش نوتیفیکیشن نجوا در هفته‌های اخیر و اعتراضات در سراسر کشور دانست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قطع سرویس های ارسال پیامک گروهی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط میتونم بگم انشاالله که خیر نبینید بدبخت خار بشید که خانواده ها رو از نون خوردن انداختید دولت ایران همیشه مایع سر افکندگی هست سکوت مردم پر روشون کرد

    پاسخ