;
coinex

آغاز طرح رنگ بندی گواهینامه رانندگی ؛ تشویق مردم به رعایت قوانین!

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از آغاز طرح رنگ بندی گواهینامه رانندگی خبر داد و گفت که گواهینامه‌ها در سه رنگ و رده رنگب‌بندی می‌شوند.

سرهنگ محسن صوفی رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ضمن اعلام اینکه این نهاد رنگ بندی گواهینامه های رانندگی را در دستور کار قرار داده، گفته که اگر این پیشنهاد پلیس بعد از تصویب به اجرا برسد، گواهینامه‌ها به نحوی رنگ‌بندی خواهند شد که به تناسب عدم تخلف، رنگ گواهینامه رانندگان ارتقا پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت گواهینامه ناشنوایان اعلام شد

طرح رنگ بندی گواهینامه رانندگی

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا عقیده دارد که اجرای طرح رنگ بندی گواهینامه های رانندگی سبب تشویق رانندگان برای ارتقا به رده‌های بالاتر و رنگ‌های بهتر خواهد شد که نتیجه آن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم تخلف است.

آغاز طرح رنگ بندی گواهینامه رانندگی ؛ تشویق مردم به رعایت قوانین!
رنگبندی گواهینامه های رانندگی

آقای صوفی تاکید کرد که پلیس راهور فراجا در تصویب جریمه‌های رانندگی نقشی ندارد و تنها نقش آن‌ها پیشنهاد جریمه است. او افزود بنابر ماده 21 و 22 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، میزان جریمه‌ها باید توسط هیئت دولت تصویب شود و هر سه سال نیز امکان تعدیل جریمه‌ها وجود دارد. البته طی 7 سال اخیر به دلایلی چون مسائل اقتصادی جامعه، نرخ جریمه‌ها هیچ تغییری نداشته است.

صوفی در ادامه بیان کرد از آنجایی که پلیس راهور وظیفه ارائه پیشنهاد را بر عهده دارد، طرح افزایش میزان جرایم را با تمرکز بر تخلف‌های حادثه‌ساز پیشنهاد کرده که البته هیئت وزیران باید آن را تصویب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آغاز طرح رنگ بندی گواهینامه رانندگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر