;
coinex

رد شایعه اخراج کارکنان استپن ؛ کاهش سرمایه‌گذاری FSL در STEPN

اکانت توییتری Wu Blockchain روز 12 اکتبر خبر اخراج کارکنان استپن را منتشر کرد. به عقیده سخنگوی شرکت STEPN صحبت‌های Wu Blockchain یک شایعه بی اساس است.

خبری تحت عنوان اخراج کارکنان استپن در روز 12 اکتبر منتشر شد. سخنگوی شرکت STEPN روز بعد به خبر منتشر شده واکنش نشان داده و آن را یک ادعای بی اساس نامید.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال ایرانی

شایعه اخراج کارکنان استپن

شرکت بازی‌سازی STEPN در تاریخ 13 اکتبر ادعاهای مطرح شده درباره اخراج کارکنان شرکت را رد نمود. سخنگوی STEPN در گفتگو با CryptoSlate گفت:

ما شایعه اخراج کارکنان استپن را رد می‌کنیم. روز گذشته شایعاتی مبنی بر اخراج کارکنان شرکت به دلیل بازار نزولی منتشر شده بود. این ادعا بی‌ اساس است. شرکت استپن همواره با جامعه خود شفاف است و جهت جلوگیری از هر گونه گمانه‌زنی بیشتر، به طور مستقیم شایعات را بررسی خواهد کرد.

رد شایعه اخراج کارکنان استپن ؛ کاهش سرمایه‌گذاری FSL در STEPN

اخبار مربوط به اخراج کارکنان استپن روز 12 اکتبر توسط اکانت توییتری Wu Blockchain منتشر شد. Wu Blockchain ادعا کرده بود که استپن بیش از 100 کارمند خود را اخراج خواهد کرد. سخنگوی استپن اعتراف کرد که STEPN راه خود را از برخی از کارکنان داوطلب جدا کرده است اما این موضوع ارتباطی با شایعه اخراج کارکنان ندارد. سخنگوی STEPN در ادامه گفت:

واقعیت این است که استپن سیاست‌های فکری متفاوتی با برخی از کارکنان شرکت دارد. این شرکت راه خود را با داوطلبانی که در چند هفته و چند ماه گذشته فعال نبوده‌اند، جدا کرده است. بر خلاف شایعات مطرح شده،‌شرکت STEPN به طور فعال مشغول استخدام افراد جدید است.

سخنگوی شرکت در ادامه افزود: «ما در STEPN از اینکه مجبوریم به شایعات بی اساس رسیدگی کنیم، ناامید هستیم. استپن به بهترین نحو ممکن فعالیت خود را ادامه خواهد داد. ما قوی هستیم و علی‌رغم بازار نزولی مسیر ساخت، رشد و تکامل را ادامه می‌دهیم».

اکانت توییتری Wu Blockchan، علاوه بر انتشار شایعه اخراج کارکنان استپن اطلاعاتی درباره شرکت Find Satoshi Lab نیز منتشر کرده است. Find Satoshi Lab شرکت مادر و سرمایه‌گذار اصلی پروژه استپن به شمار می‌رود. طبق ادعای Wu Blockchain، شرکت FSL سرمایه‌گذاری در STEPN را کاهش خواهد داد.

Wu Blockchain معتقد است که هدف از کاهش سرمایه‌گذاری FSL در STEPN، تمرکز بر روی پروژه‌های جدید نظیر پلتفرم NFT شرکت Find Satoshi Lab خواهد بود. اخبار مربوط به تغییر سیاست‌های سرمایه‌گذاری Find Satoshi Lab در مقاله سایت CryptoSlate نیز منتشر شده است. سخنگوی استپن در این راستا واکنشی از خود نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شایعه اخراج کارکنان استپن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر