;
coinex

کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز به فروش رسید

آنتونی هاپکینز، ستاره سینمای هالیوود، ورودی طوفانی به فضای NFTها داشت. کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز در سایت OpenSea در کمتر از ده دقیقه به فروش رسید.

کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز شامل 1000 اثر هنری سینمایی است. توسعه‌دهندگان در ساخت این مجموعه از بهترین صحنه‌های تاریخ فعالیت این هنرمند مشهور الهام گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، بازیگر مشهور برنده اسکار، اولین کلکسیون NFT خود با نام “The Eternal Collection” را در کمتر از ده دقیقه به فروش رساند.

این مجموعه با مشارکت Orange Comet Inc، آژانس طراحی متمرکز بر NFT و Web3 طراحی شده است. مجموعه NFT آنتونی هاپکینز شامل 1000 اثر هنری سینمایی است. توسعه‌دهندگان در ساخت این مجموعه از لحظات اساسی و مهم کاری این هنرمند معروف استفاده کرده‌اند.

کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز به فروش رسید

در بخش توضیحات مجموعه OpenSea اشاره شده است که بدنه کلکسیون تفسیری از شخصیت‌های گوناگونی خواهد بود که آنتونی هاپکینز در طول کارنامه درخشان سینمایی خود به تصویر کشیده است.

رکورد فروش کلکسیون NFT هاپکینز

تصاویر و انیمیشن‌های خلاقانه با نام‌هایی مانند “مسخره”، “عاشق”، “حاکم”، “شورش”، “بخشنده” و “ابدی” هر کدام نشان‌دهنده شخصیت‌های مختلف هاپکینز در طول دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش هستند. Orange Comet، آژانس طراحی NFT و Web3، مدعی شد که کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز رکورد فروش سایت OpenSea را جابجا کرده است. این مجموعه به سریع‌‌ترین فروش تاریخ اوپن سی تبدیل شد.

آنتونی هاپکینز در یک پیام توییتری ضمن تشکر از جامعه NFT اظهار نمود که هنوز نمی‌تواند خبر فروش مجموعه را باور کند. کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز شامل 990 تصویر منحصر به فرد با ابزارهای انتخابی تصادفی است. از جمله ابزارهای انتخابی مجموعه می‌توان به نقاشی‌ها و طراحی‌های این بازیگر و همچنین مصاحبه‌هایش در Zoom اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کلکسیون NFT آنتونی هاپکینز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر