;
coinex

پخش زنده دورتموند یونیون برلین 24 مهر 1401 [+ پخش زنده]

پخش زنده دورتموند یونیون برلین 24 مهر 1401 از هفته دهم لیگ آلمان را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

دو تیم بایرن دورتموند و یونیون برلین در حالی از ساعت 19 امشب به وقت ایران به مصاف هم می‌روند که دورتوموند نیز مانند رقیب دیرینه‌اش بایرن مونیخ برای  رسیدن به صدر کار سختی را پیش روی خود دارد. آنها باید با تیمی بازی کنند که صدر جدول بوندسلیگا را در اختیار دارد و مقابل کمتر تیمی تسلیم شده است.  برای دیدن پخش زنده فوتبال دورتموند و یونیون برلین 24 مهر 1401 تنها کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید:

پخش زنده بازی دورتموند و یونیون برلین 24 مهر 1401

پخش زنده دورتموند یونیون برلین 24 مهر 1401

وضعیت لیگ آلمان در فصل جدید بسیار عجیب شده است. تیم‌های یونیون برلین، فرایبورگ، هوفنهایم و اینتراخت فرانکفورت که معمولا برای بقا دست و پا می‌زدند؛ این فصل، رده‌های اول تا چهارم لیگ آلمان را از آن خود کرده‌اند. در این میان، دورتموند مانند همیشه است؛ پر نوسان و نامطمئن. دورتموندی‌ها در 5 بازی اخیر خود تنها دو برد به دست آورده‌اند. این در حالی است که یونیون برلین با کسب 4 پیروزی در 5 مسابقه همه را شگفت زده کرده است.

پخش زنده دورتموند یونیون برلین 24 مهر 1401
پخش زنده بازی دورتموند و یونیون برلین 24 مهر 1401 پخش زنده فوتبال دورتموند و یونیون برلین 24 مهر 1401

در حال حاضر، یونیون برلین با 20 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و دورتموند با 16 امتیاز در رده هفتم جدول است.

پخش زنده بازی دورتموند و یونیون برلین 24 مهر 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر