;
coinex

نخستین ساعت هوشمند فسیل با سیستم عامل Wear OS معرفی شد

اولین ساعت هوشمند فسیل با سیستم‌عامل Wear OS 3 گوگل و با طراحی خاص معرفی شد. قیمتی رقابتی همراه با پردازنده شرکت اسنپ‌دراگون بارزترین مشخصه این ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Wellness Edition همراه با پردازنده Snapdragon 4100 plus و قیمت 299 دلار معرفی شد. این اولین ساعت هوشمند کمپانی “فسیل” که با سیستم‌عامل گجت‌های هوشمند گوگل موسوم به «Wear OS 3» عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند از ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

ساعت هوشمند فسیل

اولین ساعت هوشمند فسیل با سیستم‌عامل Wear OS 3 به نام، Gen 6 Wellness Edition و با قیمت 299 دلار رونمایی شد. ساعت هوشمند فسیل Gen 6 نیز سال گذشته همراه با پردازنده اسنپ‌دراگون 4100 Wear plus معرفی شد ولی Gen 6 با سیستم‌عامل Wear OS معرفی شد که امسال به سیستم‌عامل Wear OS 3 ارتقاء یافته است.

ساعت هوشمند فسیل

قبل از معرفی Gen 6 Wellness Edition فقط پیکسل واچ، گلکسی واچ 4 و 5 سامسونگ و Montblanc Summit 3 به سیستم‌عامل Wear OS 3 مجهز بودند. ساعت هوشمند فسیل از برنامه‌های اسپاتیفای و یوتیوب موزیک پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند فاقد پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل به نام Google Assistant است و به جای آن از دستیار صوتی آمازون استفاده شده است.

«رابین وجورث»، سخنگوی فسیل این موضوع را تأیید کرد و گفت:

مطمئن نیست چه زمانی دستیار گوگل برای ساعت‌های Wear OS 3 در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند Gen 6 Wellness Edition

ساعت هوشمند Gen 6 Wellness Edition دارای ویژگی‌های جذاب سلامتی و تناسب اندام از جمله اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، مناطق ضربان قلب، تشخیص خودکار تمرین و تخمین تناسب اندام قلبی با استفاده از VO2 Max است.

از دیگر ویژگی‌های دیگر این گجت پوشیدنی می‌توان به: «سیستم ردیابی خواب بهبود یافته و پایش مداوم ضربان قلب اشاره کرد.»

ساعت هوشمند فسیل

ساعت هوشمند فسیل، دارای یک نمایشگر 1.28 اینچی OLED با ویژگی همیشه روشن، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. اندازه Gen 6 Wellnes ساعت هوشمند فسیل، 44 میلی‌متر است که در سه رنگ، رنگ مشکی، نقره‌ای و رزگلد عرضه خواهد شد.

این دستگاه را می‌توانید از تارخ 17 اکتبر (25 مهر) با قیمت 299 دلار از فروشگاه‌ها و وب‌سایت فسیل خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره معرفی نخستین ساعت هوشمند فسیل با سیستم عامل Wear OS چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر