;
coinex

وزارت ارتباطات خبر از رفع محدودیت های اینترنتی داد!

وزارت ارتباطات در شرایطی خبر از رفع محدودیت های اینترنتی روزهای اخیر داده که دیروز اینترنت همراه بسیاری از کاربران از ساعات آغازین روز قطع شده بود.

به گزارش برخی از رسانه‌های داخلی، وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات در آخرین اطلاعیه خود مدعی شده: «محدودیت‌هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی‌صلاح، در روزهای گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شد، هم اکنون برداشته شده است.»

بیشتر بخوانید: ضرر قطعی اینترنت تا امروز 24 هزار میلیارد تومان ؛ دوبرابر درآمد نفتی ایران در یکسال!

رفع محدودیت های اینترنتی ؛ ادعای عجیب وزارت ارتباطات!

این در حالی است که روز گذشته و از ساعات آغازین یعنی ساعت 10 صبح، بسیاری از کاربران با اختلال در دسترسی به اینترنت مواجه بوده‌اند. وزارت ارتباطات بار دیگر بر نبود مسئولیتی در مورد فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ از جانب این وزراتخانه تاکید کرده و گفته:

برداشته شدن این محدودیت‌ها برعهده مرجعی است که محدود شدن آن را ابلاغ کرده است.

وزارت ارتباطات خبر از رفع محدودیت های اینترنتی داد!

وزارت ارتباطات همچنین بدون اشاره به وضعیت کسب‌وکارهای اینترنتی به خصوص مجموعه‌های کوچکی که در انتظار رفع فیلتر اینستاگرام هستند و این روزها فعالیت‌شان با مشکلات بزرگی مواجه است، تاکید کرده که همه خدمات داخلی بر بستر شبکه ملی اطلاعات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ادعای رفع محدودیت های اینترنتی توسط وزارت ارتباطات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر